She is talking

واسه حرفایی که جاش تو اینستاگرام نیست :>

She is talking

واسه حرفایی که جاش تو اینستاگرام نیست :>

خر شدم و گیر کردم تو گل

دیروز برنامه‌ی کلاسام رو برا پارسا فرستادم و گفتم میتونم ۳ روز کامل بیام و یکشنبه ها بعد کلاس.

قرار شد فرداش حرف بزنیم.

امروز پیام داد گفت اون ۴ روز که خودت گفتی هیچی، شنبه هم  بعد کلاست از خونه کار کن. سه شنبه هم اگر تحویل داشتیم و خیلی کار مونده بود بعد کلاسات بیا.

بعدم یک‌عالمه تعریف کرد ازم و خر شدم و قبول کردم :)))) 

و با توجه به اینکه احتمالا ارشدو تا ته ادامه نمیدیم میخوام بذارمش ته ته اولویت هام. در واقع میخوام برینم توش :))))))

نظرات 2 + ارسال نظر
سجاد پنج‌شنبه 13 آبان 1400 ساعت 10:49

برین برین
این ترم خیلی کاراری مهمتر داریم
(پ.ن. از رشته اول از بهترین دانشگاه معماری ایران)

آره واقعا دانشگاه اصلا برام مهم نیست :)))

سجاد سه‌شنبه 11 آبان 1400 ساعت 13:08

خر شدی ولی نرین توووووووش

تروخدا بذار برینممممممم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد