She is talking

واسه حرفایی که جاش تو اینستاگرام نیست :>

She is talking

واسه حرفایی که جاش تو اینستاگرام نیست :>

شاخ شدم :)))

بالاخره یه استوری گذاشتم که همه (تقریبا همه !)ی اونایی که دیدنش ریپلای کردن!

این روز فرخنده باید ثبت بشه :))

مردم از ذوووق که ! وقتی اینهمه ذوقتون برامونو دیدم :>

نه؟

ولی واقعا

رک بودن حتی اگه به بیشهوری هم متمایل بشه

خیلی بهتر از تظاهر کردن و فیک بازیه !

یادم بوده همیشه، یادم باشه بازم

بنظرم بخش زیادی از رضایت از زندگی بستگی به رضایت از "خودت" داره!


تو عاشق تاریکی 

من عاشق شمع

آی کن نات بیلیو ایت !

یکم دلم خواست از اون الهه ی شب امتحان همه چی رو بخونِ تا اخر شب بیدار بمون دور بشم

لذا امتحان شنبه ساعت یکمو ، پنج شنبه ساعت هفت و ربع عصر تموم کردم!

و چه حس خوبی داره لعنتی♡

من نفرت انگیز

امروز با یکی از خبیث ترین و زشت ترین بخش های وجودم آشنا شدم!

درسته که همه ی ما یه بخش تاریک داریم تو وجودمون دیگه؟

درسته که خوب یا بد بودن ما رو انتخاب ها و تصمیمای ما نشون میدن نه افکار ما دیگه؟

کاش درست باشه

کاش درست باشه

کاش درست باشه

#روزنوشت را افتتاح میکنیم :>

یه آقایی هست مسئول سرویسای دانشگاهه ، جوون و تپل و معمولا عبوسه و من لبخند به لبش ندیده بودم تا حالا. لحنش هم خشکه معمولا و کوتاه جوابتو میده

خلاصه من همیشه فکر میکردم چه آدم بی اعصاب و بداخلاقیه تا اینکه امروز که رفتم گوشیمو که تو سرویس جا گذاشته بودم ازش بگیرم، دیدم برام گوشیمو شارژ کرده . 

بعدم با همون لحن خشک همیشگیش بهم گفت که خانومش هم همین مدل گوشیو داره و ازم پرسید چطوری اثر انگشت گوشی رو فعال کنه

ازش تشکر کردم و خداحافظی و تو مسیر رفتم تو فکر که زود قضاوتش کردم انگار ! 

یه لحن خشک و یه قیافه ی عبوس میتونه یه قلب مهربون داشته باشه .همونطوری که یه فرد خوش برخورد و شاد میتونه قلبش سنگ باشه!

#روزنوشت


خوشبختی یهویی !

تو همین لحظه 

که نشستم رو تخت و پای راستمو انداختم روی پای چپم ،

 موهامو دمب اسبی بستم، 

یکی از آستینامو (نمیدونم چرا) دادم بالا،

  گردنم یذره درد میکنه ، 

و منتظرم که پری از پیش نرگس بیاد تا بریم زمین چمن درس بخونیم ،

احساس خوشبختی کردم :)))

وا عجبا!


س_ت_خ :))

وقتی عکسای محسن افشانی رو با همسرش دیدم اول فک کردم اصرار خود محسنه که صورت زنشو سانسور کنه

بعدا به این نتیجه رسیدم شاید خود خانومه دوست نداره شناخته بشه و آبروش بره بنده خدا! 

بالاخره یه آبرویی داره تو جامعه! خدشه دار میشه یوقت! :))

(از سری تفکرات شب امتحان:)))) )

کاروانسراس اینجا :/

هم اتاقیتونو شب امتحان باید بشناسید :/

:/

خدمات نقشه برداری قبل از احداث ساختمان: 

-مساحی حدود اربعه (عرصه و اعیان)



تعداد کلمات غیر عربی را پیدا کنید! :/

مغز قشنگم؟

فازت چیه که یه ساعته منو با سردرد تو تخت نگه داشتی ولی فرمان خوابیدنو صادر نمیکنی ؟

مغز قشنگم؟ به خودت بیا!

رد دادن ها

پری از خستگی ناشی از درس خوندن پا میشه و خودشو کش و قوس میده و دستش میخوره به گوسفند من رو یخچال و میندازتش زمین

من میگم عههههههه گوسفندموووو نندااااز

پری میگه گوسفندت شله

تینا میگه : شله شله شله شله شله 

:///

#رد دادن های ایام امتحان :)))

کاش بودی ... :))

غمگینم

مثل کسی که دبه ی شور پنج کیلویی تو تراسشون تموم شده 

:(((((((

خدا هر چی نفرت از ترشی رو تو دل من کاشت، محبت شور رو به دلم انداخت! :))

تشکر ویژه از تینا و مامان خیلیییی هنرمندش ♡

:/

هات چاکلتتونم خیلی بدمزه بود :|