She is talking

واسه حرفایی که جاش تو اینستاگرام نیست :>

She is talking

واسه حرفایی که جاش تو اینستاگرام نیست :>

:)))

یه توییت کردم ازش خوشم اومد اینجا هم میگمش:


یه امسال من دو تا دستاورد داشتم به فامیل ارائه کنم که گند خورد تو عید 

خب بالاخره جواب دادن و گفتن اون دو تا مدرکی که دانشگاه باید میداد رو بعدا بفرستم

آخیش

سین کنید دیگه :(

عزیزان این آیسته داره با روح و روانم بازی میکنه

دیروز که بهم زنگ زدن از خوشحالی کلی حرکات غیرقابل پخش انجام دادم

بعد قرار شد برم تهران مدارکم رو بگیرم

بعد فهمیدم دانشگاه بستست و نمیتونم مدارک خواسته شده رو تا بعد از عید تحویل بدم و همین موضوع رو بهشون گفتم و هنوز سین نکردن پیامم رو که ببینم آیا آفر رو ازم میگیرن یا نه :(

مردم فک میکنن وقتی دستکش پلاستیکی دست میکنن سوپر پاور مبارزه با کرونا در بدنشون فعال میشه

همه ی اون کارایی که نباید با دست کرد رو با دستکش انجام میدن :/

کار و بار

سر این کاری که دارم میرم هر روز، حتی جمعه ها از ۹ صبح تا ۹ شب اونجام و دارم کار میکنم.

بعد امروز که باید صبحش می رفتم خوابگاه و دیرتر میرسیدم، کلی دلم برای کارم و آدماش تنگ شد :/ 

یعنی این ماکت سازی انقدر برام جذابه که حتی وقتی اینهمه خسته ام ازش هم دوسش دارم

امروز رئیسم که یه مرد مجرد حدودا ۶۰ سالست سر ناهار گفت بهترین مارک قاشق و چنگال پلاستیکی فلانه

Man that was sad

آموزه های مایکل

توی سریال the office ، یه روزی مایکل اسکات منتظر یه خبر مهم بود که یا خیلیییی خوشحالش میکرد یا خیلییی ناراحت(مسئله عشقی بود)

بعد مایکل دو تا جعبه برداشت یکیش برای وقتی که خبر ناراحتش میکنه، توش عروسک بچگیشو گذاشت که بغلش کنه و باش گریه کنه :)) توش دستمال کاغذی، دو بطری ودکا ، یه چیزی که بشکونتش تا حالش بهتر شه :)) یه فیلم سینمایی مرتبط و یسری خوراکی ...و  در اخر یه فیلم ضبط شده از خودش که داره خودشو دلداری میده توش گذاشت

توی جعبه ی خوشحالی هم انواع چیزهایی که باهاشون جشن بگیره، یه بلیط دو نفره، شیپور و بادکنک و ازین چیزا، شامپاین و یه فیلم ضبط شده از خودش که به خودش تبریک میگه و توش می رقصه و آهنگ مورد علاقش پلی میشه و اینا :)) 

.

.

.

کاش میشد برای آیسته همچین کاری کنم

عزیزان به احتمال ۹۰ درصد آیسته قبول نشدم :(

این خانوم سیما روستایی هم خیلی آدم کیوتیه

دارم توی غصه و استیصال(؟) دست و پا میزنم

اگه آیسته هم قبول نشم سیل غم منو میبره

از هزارجان جهت داره بهم فشار میاد و فقط زورم میرسه گریه کنم