She is talking

واسه حرفایی که جاش تو اینستاگرام نیست :>

She is talking

واسه حرفایی که جاش تو اینستاگرام نیست :>

هر چقدر هم واسه آدم‌های عزیز زندگیم قدردان باشم کافی نخواهد بود. قلبم پر از عشقه این روزا و حالم خیلی خوبه. دوستتون دارم :*

امروز زیبا

من دقت کردم دیدم از سیزده بدر، فقط بازی های گروهیشو به من بدن راضیم.

نهار جوجه نباشه و اصلا بیرونم نریم. ولی یه جمع خوب باشیم و کلی بازی کنیم. همین. 

و امروز چون اسپید، وسطی، استپ هوا، شاه‌دزد و دور بازی کردیم خاااااایلی خوشحالم.

پ.ن ؛ به رسم ایام کودکی، بابام منو برد یه موتور سواری خیلی کوتاه ولی حسابی چسبید :> اینو هم بهم بدید از سیزده بدر لطفا.

اوصیکم به

سال اول دانشگاه یه عادت عالی داشتم و اون این بود که ۱۰ درصد از پولمو از حسابم خارج میکردم و پس اندازش میکردم. 

حالا تصمیم دارم با شروع ۱۴۰۰ این عادت زیبا رو از سر بگیرم و همین الان هم ۱۰ درصد پول و عیدی هامو گذاشتم کنار