She is talking

واسه حرفایی که جاش تو اینستاگرام نیست :>

She is talking

واسه حرفایی که جاش تو اینستاگرام نیست :>

ولی اون سه روزی که کنارت گذروندم اگه نماینده‌ی زندگی آینده‌ام کنارت باشه من خوشبخت‌ترین عالم میشم.

پست آخر وبلاگ پری اسمش "سراسر پی‌نوشت"ه و توش اتفاقاتی که براش افتاده و یا منتظرشونه رو نوشته.

این مدل نوشتنش باعث میشه در جریان زندگیش قرار بگیرم و همه‌ی اتفاقات مهم زندگیش رو بدونم. با وجود اینکه با پری چت میکنم از رفتن لیمو خبر نداشتم و هزارتا اتفاق مهم هست که برامون میوفته ولی تو چت شاید جا نشه‌.

بنابراین منم میخوام هر چند وقت یکبار از این سری پست ها بذارم با رعایت کپی رایت :دی

+ کاش همه‌ی دوستام وبلاگ یا توییتر داشتن. بیشتر از هممممه‌ی عالم از پریا احساس دوری میکنم. کسی که بهترین دوستم بود ولی بخاطر فاصله‌ی فیزیکی ارتباطمون کمرنگ و کمرنگ تر شد. پریا هم توی هیچ فضای مجازی ای نیست و حتی اینستاگرام هم ندارمش که حداقلی ترین چیزا رو درباره‌اش بدونم. همیشه دوتامون تلاش میکردیم هر چند ماه یکبار همو ببینیم که اونم کرونا ازمون گرفته. واقعا ناراحتم. واقعا واقعا ناراحتم و دلم براش تنگ شده و اس‌ام‌اس آخرمم جواب نداده.

+ اینکه هممممه‌ی دوستام ازم دورن و باید از طریق فضای مجازی حواسم به معاشرت با همه باشه واقعا انرژی زیادی ازم میگیره. تازه دادم به حرفت میرسم تینا.

+ مجددا تکرار میکنم کاش همه وبلاگ داشتن :(

۴۰ دقیقه ایسیریس

چرا نمیای اتوبوس جان؟ کم استرس نداشتما

:|||||

من یه نفرو بلاک‌آنبلاک میکنم که استوری های سکسیستش رو نبینم بعد دوستام هر‌بار اسکرین شات میگیرن میذارن تو گروه :|

حسودییییییییی

دارم به هانیه ستوده حسودی میکنم :((

چون یه سال از ما بزرگتره ولی هم توی آیسته کار کرده و هم الان پیش حق نظره

فاکینگ حق نظر*:((((((((((( 

*حق نظر: از با سواد ترین استاد های معماری و از روشن‌ترین انسان‌های روزگار.

از دلایلی که کوهنوردی کار کسشریه

عمه‌ام از کوه پرت شده و سرش و پاش شکسته :(

در حدی بایدددد کاری که دلم میخواد رو بکنم که دیشب به جای اینکه زود بخوابم چون یه عالمه کار دارم برای تحویلِ فردا، دلم هری پاتر خواست و نشستم دو تا از فیلماشو دیدم و ساعت ۶ خوابیدم و اصلا هم پشیمون نیستم :)))))

از هر طرف که رفتم جز وحشتم نیفزود.

بله تو خونه‌ی ما از یه طرف صدای مداحی و از طرف دیگه‌ای صدای رائفی‌پور میاد.