She is talking

واسه حرفایی که جاش تو اینستاگرام نیست :>

She is talking

واسه حرفایی که جاش تو اینستاگرام نیست :>

اه اه اه

کتابی که دارم میخونم رو اصلا دوست ندارم، سریالی که دارم میبینم داره چرت میشه، دخترخالم میخواد بیاد توییتر، ۵ روزه دارم تقاضا میکنم مواد لازانیا بخرن خانواده تا درست کنم ولی نمیخرن، این سری رژیمم فقط نیم کیلو کم کردم و کله‌ام حسابی کیریه.

ای بابا بعد از فرزاد دختر خاله ام هم اومد توییتر

مجبور شدم برم ۳،۴ تا از توییتامو پاک کنم.

I don't like it

I don't like it

I don't like it

چون همتون کنجکاو بودید

یه آپدیت از میزان تمایلم به این رشته‌‌های ارشد:

معماری داخلی ۳۰%

معماری-معماری ۲۰ %

معماری منظر ۰%

معماری و انرژی ۱۰%

مدیریت پروژه ۱۵%

مطالعات معماری ۰%

مرمت ۰%

تکنولوژی معماری ۰%

ارشد نخونم و کار کنم تا اپلای ۲۵%


نصیحت خودم

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

راستی سلام گرم من به آناهیتا که به خواننده‌های وبم اضافه شده :))))) :**

بهار داره با یه ایتالیایی بحث میکنه درباره اسلام و یارو معتقده اسلام = تروریسم

لذا

 .Go Italian guy

دوست دارم :*

کار خودش ظهر تموم شد.

ولی تا ۴:۴۵ صبح باهام بیدار موند و ۲ ساعت آخرشم باهام تلفنی حرف میزد و کلی هم کمکم کرد. 

نمیرم براش؟:(((((