She is talking

واسه حرفایی که جاش تو اینستاگرام نیست :>

She is talking

واسه حرفایی که جاش تو اینستاگرام نیست :>

خوشمزه ترین تن ماهی دنیا رو کشف کردم دیروز! پول میگیرم معرفی میکنم

این تعطیلات وقت چیه؟ 

آفرین واکسن دوز سوم آستارازینکا

وا

امروز سر کلاس حقیر یه شوخی کردم که اول همه خندیدن بعد حقیر با لبخند رضایت گفت باریکلا باریکلا موش بخوره تو رو :)))) آخر کلاسم گفتم استاد یه فیلم معرفی کنید تو تعطیلات ببینیم! او نم معرفی کرد واقعا!!!

این دختره‌ی پررو و با اعتماد بنفس کیه من نمیشناسمش :))

امروز زنگ زدم درباره درهای ضد حریق سوال پرسیدم از یه شرکتی و طرف خانم مهندس صدام کرد. اوری فاکینگ تایم ذوق مرگ میشم. :))

استرس طرح قبلی که هر جلسه کرکسیون داشت رو با خودم کشوندم تو این ترم. در حالی که استادا اصلا انقدر وحشی نیستن. ضمن اینکه از ۲.۵ تا ۵ رو پیوسته کار کردن روی طرحم خیلی مهم تره از کرکسیون کردن. پس خوشحال باش ننه

انقدر سه شنبه هارو استرس میکشیدم که یادم میرفت چه روز زیباییه. هم کار میکنم هم درس میخونم و هم بعدش با دوستای عزیزتر از جانم خوش میگذرونم.


یادم افتاد توی مترو به سمت راه آهن که بودم یه ایستگاهی جمعیت زیاد بود و یه دختره رو جا نمیدادن و هی در مترو بسته نمیشد. منم داد زدم که بابا یکم جا به جا بشید دیگه. بعد دختره کلی ازم تشکر کرد ولی در واقع خودم داشت دیرم میشد:)))