She is talking

واسه حرفایی که جاش تو اینستاگرام نیست :>

She is talking

واسه حرفایی که جاش تو اینستاگرام نیست :>

دلیجان بودن حالمو خوب نمیکنه. بخشیش برای اینه که از زن زندگی آزادی دورم. چه تو خونه و چه تو خیابون. و کلا میل بیرون رفتنمو از دست میدم تو این شهر.

پ.ن: حوصله ندارم سه روز کامل با اکیپ زهرا اینا باشم. کاش میشد وسطش یه روز برم خونه خودم و دوباره برگردم ولی نمیذارن.

پ.ن: دوباره وقتی پس گذاشتم که دلیجانم :> همونطور که پری گفت. خونه خودم که هستم احساس شنیده شدن میکنم چون هستید اطرافم و اینجا که میام صداهای تو سزم خیلی زیاد میشه باید بیام بنویسمشون دیگه.

نظرات 1 + ارسال نظر
آنی جمعه 1 اردیبهشت 1402 ساعت 23:28

منم گفتم...
من همیشه اینجا رو چک می‌کنم، مثل روتین چک‌ کردن توییترمه :)))
منم کرمانشاه همین میشم. زندگیامون خیلی از خانواده دور شده، ربطی هم نداره چقدر دوستشون داشته باشیم.

قربونت برمممم که
اره دقیقا
یک روزش خوبه بقیش نه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد