She is talking

واسه حرفایی که جاش تو اینستاگرام نیست :>

She is talking

واسه حرفایی که جاش تو اینستاگرام نیست :>

:(

دلم یه آهنگ میخواد که با سوز بخونه

با سوز بخونه

با سوز بخونه

بسه دیگه :(

این غم کی میره از ایرانمون پس ؟ 


:>

 تو تموم آرزوهای منی

#نه_صبح_فردا

طرح ۱ :((

همیشه شروع یه پروژه سخت ترییییییین قسمتشه :(

:/

+چرا وقتی از ما نظر نمیخواهند نظر میدهیم؟ 

- چون ما بیشعور هستیم !

تین :>

اون موقع که رفته بودی پایین داشتم از درد داد میزدم "مامااااان کجایییی؟"

وقتی برگشتی یادم اومد مامانم همینجاست :>

اگه تو نبودی که من مرده بودم از درد 

قربونت برم من مامان دومم ♡


والا!

کاش میشد آدما رفتار بدشونو 

هر روز

و هر روز

و هر روز

و هر روز

تکرار نکنن.

تحمل تا چه حد؟ :/

:*

مردم برات که میگی به دختری که سر کار میره یه احترام خاصی میذاری!


دنیای سوفی

< بودن یا نبودن > تمام مسئله نیست

مسئله این هم هست که ما کیستیم

هیوم رو دووووست دارم :>

《 هیوم با تجربه گرایی در زمینه ی اخلاقیات مخالفت کرد. تجربیان همیشه گفته بودند توانایی تشخیص حق از ناحق ذاتی انسان است. مفهوم ، به اصطلاح ، حق طبیعی را از زبان بسیاری فلاسفه ، از سقراط گرفته تا لاک شنیده ایم . ولی به گفته ی هیوم، عقل نیست که گفتار و کردار ما را تعیین میکند.

عواطف ماست. اگر تصمیم گرفتی به آدم محتاجی کمک کنی ، این کار را به خاطر احساسات میکنی نه به خاطر عقلت.

پس به این نتیجه میرسیم که نمی توانیم عقل را معیار رفتار خود قرار دهیم. رفتار با مسئولیت ربطی به استحکام عقل ندارد ، بلکه منوط به گسترش دادن احساسات خود در مورد آسایش دیگران است. هیوم گفت : اگر من ترجیح دادم که تمام جهان ویران گردد تا انگشت من خراشی نیابد، این مغایر عقل نیست.

میدانی که نازی ها میلیون ها یهودی را کشتند. به نظرت عقل نازی ها ناقص بود یا حیات عاطفی آنها نقصی داشت؟

بسیاری از آنان بی اندازه تیزهوش بودند. تعداد زیادی از نازی ها پس از جنگ در دادگاه محکوم شدند ولی محکومیت آنها برای بی عقلی نبود. محکوم شدند چون آدمکشانی هولناک بودند.》

دنیای سوفی -هیوم

!

زمین تا آسمونه فرقش!

شب های برره!

یهو یه پشت صحنه از شب های برره دیدم تو اینستا 

و الان مشغول دانلود سریالشم :)))))

جانان :*

یجوری داشتم واسه بیست سالگی روز شماری میکردم که فک کردن رو تولدم میام دو هزار تا پست میذارم :)))))

امروز ۲۱ امه

دو روزه که بیست سالم شده

این تولدم فهمیدم که دونه دونه آدمای اطرافم رو چقدرررر درست انتخاب کردم. عاشق همشونم

سجاد ، تینا ، پریا ، پرنیان 

خیلی جاتون تو قلبم گندست :}

_

مثلا شاید با خوندن پی ام "الان ظهر شد "ت خستگی هام چند برابر شه...

Change :)

میخوام یکی از رفتار هامو تغییر بدم 

تغییر خوبه 

فقط ناراحتم که انگار تو کل دنیا این منم که همچین رفتاری رو دارم

ناراحتم که قبل انتقاد کردن از بقیه یه نگاه به خودمون نمیکنیم

من تغییر میکنم

ولی خیلی های دیگه هم باید تغییر کنن

پ.ن : اگه بعدا این تغییر به مزاج کسی خوش نیومد هیچ ربطی به من نداره !