She is talking

واسه حرفایی که جاش تو اینستاگرام نیست :>

She is talking

واسه حرفایی که جاش تو اینستاگرام نیست :>

آدم شدن

چون عادت دارم همه چی رو پشت گوش بندازم تا دقیقه ی ۹۰، از امروز تصمیم گرفتم هر روز سه تا از دفعاتی که ذهنم میاد یه چیزی رو به بعد موکول کنه جلوشو رو بگیرم و همون لحظه انجامش بدم

(بخدا انقدر مسخره شده جدیدا شاشم روهم نگه میدارم دیرتر برم:))))

:((((((

متاسفانه یکی از دوستام یه وقتایی یه حرفایی میزنه که به نطر خودش خیلی داره عمیق فکر میکنه

ولی در واقع داره کس میگه. کس

:))))))

اول تصمیم گرفتم موهام رو کوتاه کنم. بعد تصمیم گرفتم قبلش پایینشو رنگ کنم یکم بگذره بعدش کوتاه کنم. امروز عصر داشتم واسع خودم می رقصیدم و موهام خیلی زیبا بود. بعد تصمیم گرفتم کوتاه نکنم و حالا موندم رنگ بکنم یا نکنم چون ممکنه خراب بشه و مجبور شم کوتاه کنم 

They had been reduced:))))

این متنی که میذارم رایتینگیه که در ۱۵ سالگی نوشتم درباره ی .نژاد پرستی! امروز پیداش کردم و از طرز تفکرم خوشحال شدم. اشتباهاتم رو به بزرگی خودتون ببخشید


In principle I reckon that the earth has been created for every kind of human and races.

I'm opposed to thinking somebody is lower than others. Many years ago black people used to have terrible life. They hadn't done anything wrong, no crime, nothing against law and humanity but they had been forbiddened to live like others.

Even they used to be killed if they tried to escape from this unfair condition.They had been redused.

But there were a few people from other races who used to support these poor people.

I believe that working for somebody with a sensible salary is true. It's kind of a job. But slaves used to work hardly and they just could receive food.

I myself had seen a documentary about 4-5 year old blacks who were working in mines and they were just an alive skeleton.

Apparently many books and novels have been written, many movies and documentaries have been directed, and all of them are against racism. 

I think nowadays, blacks are independent but they are still mistreated. 


بارها توی توییتر اکانت سام رو دیدم و اونم قطعا اکانت منو دیده. ولی جفتمون مثل آشناهایی که نمیخوان سلام علیک کنن، سوت زنان بالا سرمونو نگاه میکنیم و از کنار هم رد میشیم

غر الکی

هموطن، از من بدبخت تر تویی و از تو بدبخت تر یکی دیگه از هم وطنانمونه

عذاب وجدان فیری

روز اول پریودم هر چقدر میخوام میخوابم، میتونم هیچ کار خاصی انجام ندم و اصلا اصلا هم عذاب وجدان نداشته باشم

!Not so bad

لال شو هموطن

کیر تو سه فاز زیر در مواجهه با مقوله ی کرونا:


فاز اول؛ خوش بینی عنی:

 وای کرونا مرسی که اومدی تا به ما یاداوری کنی که...

فاز دوم؛ جمهوری اسلامی:

چقدر خوب شد این کرونا اومد تا ابرقدرت هایی مثل آمریکا رو زمین بزنه و روشون رو کم کنه

فاز سوم؛ بدبینی عنی:

اگه تا ابد کرونا بمونه چی؟ اگه هیچ وقت دیگه نتونیم همو بغل کنیم چی؟ اگه...

سلام گلای تو خونه

خوبید؟ 

بوس بهتون 

خدافظ

اه اه اه

الان از یه طرف مغزم داره میگه بابا به خودت نگیر آدما توی توییتر خیلی رو هستن و دلشون نمیخواد یه آشنای یکم نزدیک فالوشون کنه

ولی از یه طرف دیگه میگه تو خیلی نفرت انگیز و بدرد نخوری و هیچ کس توی دانشگاه غیر از دو سه نفر از تو خوششون نمیاد و گه میخوری بقیه رو فالو میکنی وقتی انقدر دوست نداشتنی هستی

یه درصد کوچیکی هم داره اون دوست رو سرزنش میکنه که چرا باهمه انقدر خوب برخورد میکنه و آیا این دورویی نیست؟ من واقعا فک میکردم اونقدری بهش نزدیک هستم که بتونم توییترشو داشته باشم :/ ولی همش آداب معاشرت و عادتش بوده احتمالا توی برخوردای نزدیک

اه واقعا ناراحت و اذیت شدم

تا حالا هیشکی بلاکم نکرده بود :/ :(

:(((

اکانت یکی از دوستای درجه ی ۲ توی دانشگاه رو توی توییتر از طریق آناهیتا پیدا کردم و فالوش کردم

الان رفتم دیدم بلاکم کرده

خداروشکر سهم overthinking امشبم هم جور شد

ولی ناراحتم واقعا

واقعا

خیلی

این فروزن ۲ بد نبود ولی توی آواز خوندن زیاده روی کرده بودن دیگه :///

عصر جدید

میگم این عصر جدید هر چقدر لوس و بد و بی مزه و تقلبی باشه هر وقت که شروع میشه مامان بابام با شوق میشینن پاش و منم میتونم صدای خنده های از ته دلشون رو بشنوم

مرسی که ساختینش