She is talking

واسه حرفایی که جاش تو اینستاگرام نیست :>

She is talking

واسه حرفایی که جاش تو اینستاگرام نیست :>

:))))))

اول تصمیم گرفتم موهام رو کوتاه کنم. بعد تصمیم گرفتم قبلش پایینشو رنگ کنم یکم بگذره بعدش کوتاه کنم. امروز عصر داشتم واسع خودم می رقصیدم و موهام خیلی زیبا بود. بعد تصمیم گرفتم کوتاه نکنم و حالا موندم رنگ بکنم یا نکنم چون ممکنه خراب بشه و مجبور شم کوتاه کنم 

نظرات 2 + ارسال نظر
تین چهارشنبه 27 فروردین 1399 ساعت 10:44

خب نظرِ من اینه که پنج سانت اینطورا کوتاه کنی
چون این مقدار رو نمیتونی رنگ کنی و بیشتر رنگ کنی مجبوری بیشتر کوتاه کنی که نتیجه ش پشیمانیه :)))
ولی انقدر کوتاه کن بره موخوره ها و اینا

خب موخوره ام در حد ۱۵، ۲۰ سانته :))) بعد هدفم از کوتاهی اینه که راحت بشم یعنی تغییر باید محسوس باشه

زیتون دوشنبه 25 فروردین 1399 ساعت 08:13 https://melancholymind.blogsky.com/

اول رنگ کن، بعد اگه موهات خراب شد کوتاه کن، اینجوری هم یه بار رنگ کردی هم یه بار کوتاه کردی :)

خب دلم نمیخواد کوتاه کنم الان :)) بعد اگه خراب بشه مجبور میشم. ولی نمیخوام مجبور بشم :)))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد