She is talking

واسه حرفایی که جاش تو اینستاگرام نیست :>

She is talking

واسه حرفایی که جاش تو اینستاگرام نیست :>

وقتی فعالم زیبام

امرووووز صبح ساعت ۷ بیدار شدم و پاورپوینت ارائمونو درست کردم، ارائه دادیم و کل کلاس رو جزوه نوشتم، ۴ ساعت روی فنی کار کردم، بالاخره رفتم هندزفری خریدم، مدت زیادی درباره cv تحقیق کردم و توی یوتیوب ویدیو دیدم، دو قسمت پادکست انگلیسی گوش دادم و یه عالمه memrise کار کردم و دو قسمت بوجک دیدم

همین دیگه

خوشحالم :))))

امروز یه کلاس فوووق العاده جذاب داشتیم به اسم طراحی و ساخت به کمک رایانه

 تو دو ساعت این کلاسه بیشتر از کل کلاس های یسری درسا مطلب اموختم و چسبید واقعا

سپیدجان

این سپیده بچه میدونه من راجع به ارائه هام insecure ام. آخر ارائه ی دیروزم بهم گفت خیلی خوب ارائه دادی .

با اینکه کلا ۵ دیقه طول کشید 

ولی همیشه آخر ارائه هام بهم میگه اینو

و هزاران ماچ بهش :*

چون جدیدا ارائه هامو دوست دارم

اونجایی از امروز که سام بهم گفت استاد داشته از ارائه ی من و سام فیلم میگرفته ♡-♡

قلب

اون لحظه ای که به تینا گفتم از آیسته برام ایمیل اومد و اونطوری خوشحال شد و اونقدر اشک تو چشاش جمع شد، صد برابر از خود خبر قبولی بهتر بود برام 

شبکه ی HBO میخواد مینی سریال Parasite رو بسازه

متاسفانه خوابگاه

از بدترین ویژگی های خوابگاه اینو بگم براتون که اگه نصفه شب حالت گرفته باشه و بخوای شلغم یه هفته مونده تو یخچالتو بپزونی برا خودت تا یکم بهتر شی ، بی دردسر و دغدغه نمیتونی اینکارو انجام بدی

همچنین اگه بخوای شب یه خواب آروم و بدون نور و سر و صدا داشته باشی

Let everything happen to you

Beauty and terror

Just keep going

Not feeling is final

Rainer Maria Rilke-

آخیش

خب این ترم سرویسای دانشگاه تا فنی میرن و بعد داد میزنن مدیریت پیاده شه و دور میزنن بالا از کردستان میرن

علاوه بر اینکه دیگه تو اون ترافیک کوفتی گیر نمیکنیم و زود میرسیم،

انقدر مسیرش جذاب و زیباست که چند بار از دیدن فرم خونه ها نفس در سینه حبس کردم!

دارم میرم پریا رو ببینم و میل به زندگیم یکم از صفر فاصله گرفت

خونه اینجوریه که اگه زودتر از بابام خوابم نبره ، صدای خروپف هاش دیگه نمیذاره بخوابم

یا خواب ساعت ۱۲ یا بیداری تا صبح

میل به زندگیم داره به صفر نزدیک میشه :(

سفر میخوام

ترمینال تخمی

ساعت ۱۰ رفتم بلیط گرفتم

هی میگم ساعت چند راه میوفته؟ گفت یه ربع بشینی اتوبوس میاد

بلیطو گرفتم دیدم زده ۱۰:۵۵

بش میگم میخوام پس بدم اینو این اتوبوس تا یازده و ربع راه نمیوفته

کلی قسم و آیه آورد که نه سفر ساعت بعدو کنسل کردیم و بخاطر این بود که ۱۰:۵۵ زده

گفت اگه ۱۰:۳۰ راه نیوفتاد بیا اینجا

الان ساعت ۱۱ عه و هنوز راه نیوفتاده

این تعاونی هم مثل تعاونی ۱۷ تحریم میکنم:/

عنا

هم گروهی های عزیز :/

میزان عصبانیم از حسام و سارا و سجاد به قدری زیاده که رخنراتلززناعنس تبتلزرانطللیعناحرعطنهب