She is talking

واسه حرفایی که جاش تو اینستاگرام نیست :>

She is talking

واسه حرفایی که جاش تو اینستاگرام نیست :>

رامین... خیلی زشته کارات :(((

رامین جان اگه میخوای برم چک‌آپ و تست هورمون بدم و بعدش برم لیزر و دکتر پوست حقوق بریز

میگه اسپیکینگ خیلی راحت بود نگران نباش. عزیزم خب تو برونگراییییییی من برام سخته بداهه گویی :((

رامین عزیزم اگه دوست داری بعد امتحان آیلتسم برم با دوست پسرم سوشی بخورم برام حقوق بریز

رامین جون اگه دلت میخواد روز یکشنبه با چیزکیک پاشم بیام دفتر حقوق بریز

رامین جون اگه دوست داری من هندزفری با گارانتی بخرم حقوق بریز

من همینطوری ازت بدم اومده. توهم هی تیکه بنداز و مسخره کن منو. اگه فامیل نبودیم چقدر زندگی زیباتر میشد.

کی فکرشو میکرد گلبو انقدر عزیز بشه برام؟ الله اکبر :)))

اونی که دیروز توی جمع نهار با همکارا حتی یک کلمه بلند حرف نزد من بودم. اونی هم که هر روز تو دفتر شوخی میکنه و همه رو میخندونه منم. من با توجه به تعداد آدمای اطرافم و میزان نزدیکیم باهاشون پرحرف میشم و این خیلی برام جالبه! خیلی شخصیتمو دوست دارم که این مدلیه.

و دیروز که یاسمین به گلبو گفت چقدر بچه‌های جدید کم‌حرفن، گلبو گفت اینطوریشونو نگاه نکن خیلی شیطونن و بهم چشمک زد واقعا حال داااد :)))

تو مترو شالم افتاده بود و احساس کردم دختر چادری ای که روبروم نشسته بود داشت ازم فیلم میگرفت. مسیح علینژاد این ارزشی ها کیه؟

اختلاط آخر شبی با مامانم بعد مدت‌ها ندیدنش ۱۰/۱۰

کاش دقیقا میدونستم منظور آدما از به خودت سخت نگیر هایی که میگن چیه. با ذکر مثال توضیح بدید لدفا من واقعا نمیدونم کجارو دیگه باید شل کنم!

من وااااقعا به تایید کلامی نیاز دارم. خیلی زیادتر از تصورم.

در واقع باید به گلبو بگم اگه میخواید روحیه‌ام خوب باشه هر روز ازم تعریف کنید و بگید چقدر خوب دارم کارمو انجام میدم :)))))

امشب نشستم با گلبو درددل کردم و گریه کردم و اونم ۱۰ دقیقه ویس داد. خیلی زندگی داره عجیب میشه