She is talking

واسه حرفایی که جاش تو اینستاگرام نیست :>

She is talking

واسه حرفایی که جاش تو اینستاگرام نیست :>

آمدمت که بنگرم. گریه نمی‌دهد امان.

با سجاد کال کردم، شب بخیرشو گفتم. رفتم آهنگایی که تو اسپاتیفای برام جدا کرده گوش کنم، رسیدم به یه آهنگ بی نظیر از شهرام ناظری. شمع روشن کردم و یکم غصه هامو گریه کردم. ۱۰ از ۱۰.

قرتی بازی

یسری خرید غیرضروری داشتم که هی میگفتم واجب نیست  و حیفه پولمو خرج کنم براشون.

دیروز و امروز همشون رو خریدم و خیلییییی حس خوبی دارم :))

مثلا محلول شستشوی آرایش چشم خریدم. احساس فَنسی بودن دارم ؛))

ژل مو خریدم که اگه دلم خواست موهامو بتونم فر کنم!

استون خریدم و همه‌ی لاک های نیمه خشکمو باهاش احیا کردم.

قلب قرمز ریز شکلاتی و شکلات تخته‌ای برای تزئین کیک خریدم چون کیک‌هام خیلی ساده بودن.

یه بسته‌هم تنباکو خریدم که دنگ قلیونمو به بچه‌ها داده باشم :)))))

چون خودم نیازش دارم

ایده:

یه سایتی طراحی بشه با مضمون: امروز شروعش کن و امشب تموم.

یک عالمه پروژه‌ی متنوع باشه که زمانی که نیاز دارن برای یادگرفتن یا انجام دادنش ۱ ربع  تا ۴ ساعت باشه مثلا.

برای وقتایی که کل روزتو به فنا دادی و آخر شبی یهو به سرت میزنه یه چیز جدید شروع کنی تا یکم حس بدت به خودت کمتر بشه ؛)) 

منتها در حالت عادی اون چیزی که آخر شب شروع میکنی یه کار چند روزه است و فردا صبحش که بیدار میشی دیگه حالشو نداری و ادامه نمیدی. ولی توی این سایت همون شب او کارو به انجام میرسونی و پروژه ی نصفه نیمه ی دیگه ای رو به تمام کارهای تموم نشده ات اضافه نمیکنی.

angry and efficient

امروز گرچه بی اعصاب بودم، به هر ۵ تا کار روزانه ام رسیدم.

  روی پورتفولیوم یکم وقت گذاشتم، دوره معماری ای که خریدمو دیدم چند قسمت، پیاده روی کردم ۷۴۰۰ قدم، کتاب صوتی گوش دادم و زبان خوندم.

یاد سال کنکورم میوفتم که با خانواده بحثی پیش میومد و من قهر میکردم میومدم تو اتاق و یهو ۳،۴ ساعت پشت سر هم درس میخوندم :)))

غرغرام زیاد شده و جای توییتر خالیه

امروز خیلی اعصاب ارتباط نزدیک با آدما رو ندارم. کاش تو یه خونه تنها بودم  چندروزی.

یا کاش چند روز بری محلات دوست گلم.

اقا من الان متوجه شدم طراحی داخلی دوست ندارم اصصصلا. 

یعنی اصلا ها.

به جاش طراحی فاز ۲ و تولید نقشه های اجرایی، طراحی مسکونی، مدیریت پروژه، متره و نظارت رو خیلی دوست میدارم.

یعنی هر چی کار دقیق تر باشهو خلاقت کمتری بخواد، بیشتر خوشم میاد.