She is talking

واسه حرفایی که جاش تو اینستاگرام نیست :>

She is talking

واسه حرفایی که جاش تو اینستاگرام نیست :>

قرتی بازی

یسری خرید غیرضروری داشتم که هی میگفتم واجب نیست  و حیفه پولمو خرج کنم براشون.

دیروز و امروز همشون رو خریدم و خیلییییی حس خوبی دارم :))

مثلا محلول شستشوی آرایش چشم خریدم. احساس فَنسی بودن دارم ؛))

ژل مو خریدم که اگه دلم خواست موهامو بتونم فر کنم!

استون خریدم و همه‌ی لاک های نیمه خشکمو باهاش احیا کردم.

قلب قرمز ریز شکلاتی و شکلات تخته‌ای برای تزئین کیک خریدم چون کیک‌هام خیلی ساده بودن.

یه بسته‌هم تنباکو خریدم که دنگ قلیونمو به بچه‌ها داده باشم :)))))

نظرات 1 + ارسال نظر
سجاد پنج‌شنبه 16 اردیبهشت 1400 ساعت 03:42

خیلییییییی هم خوب کاری کردی
مخصوصا دونگه!!!

آخجوووووون مرسییییی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد