She is talking

واسه حرفایی که جاش تو اینستاگرام نیست :>

She is talking

واسه حرفایی که جاش تو اینستاگرام نیست :>

:///

از جام جهانی راضی هستیم

فقط یکم امتحاناشو کمتر کنید :/

♡♡♡

ایران شاد و قشنگمممم ♡

اند وی کام بک

فرجه ها هم رفت و من با دستاورد یک پلان کامل و یک پلان 

نصفه، یک مقطع و یک پرسپکتیو نصفه ، اندکی پینگ پونگ و قدری حکم و میزان خیلی زیادی اسپید و یک فیلم د گرل ویت د دراگون تتو و مقدار خیلییییییی زیادی دلتنگی و هفت عدد ماژیک و چهار عدد راپید نو و قورمه سبزی و سالاد ماکارانی ،یک شناسنامه و یک دستمال توالت و پلاستیک زباله به تهران بازمیگردم :))

I born to be yours ♡

میگم یکم غیر عادی نیست که ۴ روز از پرداخت حقوق همکارام گذشته ولی هنوز شماره کارت منو نگرفتن ؟:))))))

آمیرزا

هر خانواده ی ایرانی یک "آمیرزا "

:))))))))))))

سلااااام

وااااااااااااای

بلاگ اسکای فلان فلان شده منو انداخته بود بیرون از مدیریت وبلاگ و هرچی رمز میزدم میگفت غلطه :/ ایمیلمم قبول نمیکرد واسه رمز فرستادن! یعنی با یه ایمیلی اکانت ساختم که الان اصلا یادم نیستش :)))))

خلاصه داشتید منو از دست میدادااااااااا :)))))

چه پست ها که میخواستم بذارم و نتونستم و الان جوش رفته! :))

آزادی!

میگه دومین نیاز تو نیاز به آزادیه

بعد من یادم میاد که هر چی ناراحتی از افراد مختلف تو دلم دارم بخاطر تعیین تکلیف کردن هاشونه!

خوشحااااااالیییییی:>

وی از سرکار که می آمد از خستگی مچاله شده بود اما احساس خوشبختی اش بی نهایت بود:>

خطاب به خانم سین

خیلی خوشحال میشم اگه دیگه راجع به کار من که خودم باید همه ی سختی هاشو تقبل کنم غر نزنی و نگی اووووه این همه ساعت میری فقط ۵ درصد؟ نمی ارزه! یا کی میاد سی دی بخره اخه یا خیلی سرخودتو شلوغ کردی و این جور چیزا باهام صحبت نشه!

من خودم زیر فشارم و نیاز به زمان دارم که خودمو با شرایط جدید و بعد جدید زندگیم وفق بدم . غر های تو فقط و فقط فشار رو بیشتر میکنه دوست عزیز :/

:>

وقتی یه دانش آموز اونطوری از ته دل ازم تشکر میکنه همممممه ی خستگی هام رفع میشه

موفق باشی یگانه :*