She is talking

واسه حرفایی که جاش تو اینستاگرام نیست :>

She is talking

واسه حرفایی که جاش تو اینستاگرام نیست :>

خطاب به خانم سین

خیلی خوشحال میشم اگه دیگه راجع به کار من که خودم باید همه ی سختی هاشو تقبل کنم غر نزنی و نگی اووووه این همه ساعت میری فقط ۵ درصد؟ نمی ارزه! یا کی میاد سی دی بخره اخه یا خیلی سرخودتو شلوغ کردی و این جور چیزا باهام صحبت نشه!

من خودم زیر فشارم و نیاز به زمان دارم که خودمو با شرایط جدید و بعد جدید زندگیم وفق بدم . غر های تو فقط و فقط فشار رو بیشتر میکنه دوست عزیز :/

نظرات 2 + ارسال نظر
لی سه‌شنبه 8 خرداد 1397 ساعت 18:35

چرا جو گرفت شما رو ... اصلا مهم نیست برای منم واقعا

لی دوشنبه 7 خرداد 1397 ساعت 02:07

کدوم موسسه میری ؟ ی کم غر میزدی که درصدتو ببرن بالا، من چند روزا پیش ی همچین چیزی دیدم، بعد طرف گفت تلفنی باید سی دی بفروشی، پول تلفنت هم پای خودت! بعد درصدی هم از فروش رو هم به من میداد! زیر آگهی ش هم زده بود کار با درآمد بالا..!!... من دعوام شد ، گفتم مگه مرض دارید مردم رو سر کار میذارید ؟

دوست عزیز
متاسفم ولی موضوع کار من اصلا به شما مربوط نیست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد