She is talking

واسه حرفایی که جاش تو اینستاگرام نیست :>

She is talking

واسه حرفایی که جاش تو اینستاگرام نیست :>

کره رو ریختم حس کردم کم بود و یکم روغن مایع هم اضافه  کردم بعد یه لحظه احساس کردم ۴ تا تخم مرغ برای کیک زیاده پس آرد رو بیشتر کردم و بعد دیدم هویجا آبدار نیستن و ترکیب کلی خشک شده انگار و برداشتم آب پرتغال ریختم توش اونم در آخرین مرحله! خدا بخیر کنه

نمیشود آدم برود سفر و نهایتا ۵۰۰ تومان خرجش بشود؟

عنا عنا عنا عنا

من فکر می‌کردم سرکارت نباید بگی که میخوای از ایران بری. تا اینکه فهمیدم خود رئیسمون هم میخواد بره و با هم راجع به نمره های آیلتسمون حرف زدیم.

این چه مملکتیه ساختین خدایی :(

خرمالو خریدم که کیک درست کنم و فردا ببرم دفتر به عنوان شیرینی آیلتس

بعد یه آقای نسبتا مسنی تو مانتو میرداماد گفت از کجا خریدی و چند خریدی. گفتم اگه میخواید بردارید گفت اره خوشحال میشم. منم دوتا براش گذاشتم. هی گفت پولشو حساب کنم گفتم نههه نفرمایید و اینا.

خلاصه این آقای کیوت هم در شیرینی آیلتسم سهیم شد و خیلییییی بهم کیف داد.

بالاخره رامین حقوق رییییییخت :))

امروز هر کی به من اس ام اس داد فحش خورد چون منتظر اس ام اس نمره آیلتسمم و داره نمیاد ؛((((

رامین جون یسری لباس توی حراج زمستانه دیدم و پسندیدم و اگه وقتی پول بریزی که اونا فروش رفته باشن، واقعا دلخور میشم ازت

بیدار موندن بعد از نهار بدون هندزفری و آهنگ های قریم واقعا سخته

من واقعا از نزدیک شدن به سی سالگی خوشحالم بچه‌ها

مملکت به گه کشیده شده

من چند روز بود به این فکر میکردم که چرا بیلیارد مختلط ممنوعه. آدما که به هم نزدیک نمیشن و کار خاصی نمیکنن.

بعد یسری توییت خوندم و متوجه شدم بخاطر اینه که دخترا موقع بازی خم میشن. ریییییییدم به مغزهای حشری زنگ‌زده اتون.

مغزم خراب شده

انقدر همه کارارو به چشم task میبینم و هی مینویسمشون و بعد از انجام دادنش تیک میزنم، که الان توی to do لیستم نوشتم: غیبت با آنی.

خیلی پشیمانم که از دیشبِ زیبا ویس ضبط نکردم.