She is talking

واسه حرفایی که جاش تو اینستاگرام نیست :>

She is talking

واسه حرفایی که جاش تو اینستاگرام نیست :>

ایشالا قسمت همه :*

امشب که رامین برام پول ریخت، پاشدم لباس پوشیدم رفتم برای خودم کتاب، آلبوم موسیقی سنتور، دفترچه، شکلات خارجی، قهوه و دسر خریدم. بعدم اینترنتی میز سفارش دادم و انگشتر نقره‌ای که یک ساله چشمم دنبالشه رو خریدم.

چون مگه چند شب میشه شب گرفتن اولین حقوقت؟ 

نظرات 5 + ارسال نظر
علی پنج‌شنبه 21 مرداد 1400 ساعت 20:35

دمت گرم! من انگار لذت اون لحظه رو طوری خراب کردم که اصلا یادم نیست با پولم چه کار کردم :(

البته دورادور که یادمه فکر کنم رفتم سه تا چهار تا کتاب برای خودم خریدم.

عه چرا خراب کردی؟ چطوری؟

سانست سه‌شنبه 19 مرداد 1400 ساعت 17:13 http://sunset-park.blogsky.com

کتاب چی خریدی؟

who was Thomas Jefferson

رویا سه‌شنبه 19 مرداد 1400 ساعت 13:47

گوشت بشه بچسبه به تنت
لذت بشه بره تو دلت
مزه بشه بره زیر زبونت
خاطره شه بره گوشه ذهنت
شادی بشه بره تو حالت :)

هیچ خرجی برا خود آدم زیادی نمی‌شه

ای خدااااااا چقدر دلنشین بود کامنتت عزیزممممم *-*
ممنوووونم

سجاد سه‌شنبه 19 مرداد 1400 ساعت 11:00

ای خدا
چه جالب، منم یادمه رفتم آلبوم گرفتم

هی هیییی بعدش پشیمون نشدی؟ من شدم ؛))) کلا ۱۶ تا قطعه ی کوتاهه فقط

پرنیان سه‌شنبه 19 مرداد 1400 ساعت 05:54

تبریک میگم بچههههه

مرسیییییی قربونت برممممم :**

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد