She is talking

واسه حرفایی که جاش تو اینستاگرام نیست :>

She is talking

واسه حرفایی که جاش تو اینستاگرام نیست :>

پارتنر خوب خیلی خوبه :))

توی این پادکسته که درباره‌ی طرحواره های روانی صحبت میکرد، گفت اونایی که تو بچگی والدینی داشتن که جلوی بروز احساسات ناراحتیشونو میگرفتن، دچار محرومیت هیجانی میشن.

من و بهار هر دو این مشکلو داریم اما من شانس آوردم و یا پارتنر ماه پیدا کردم :)))

افرادی که این طرحواره رو دارن همیشه احساس میکنن هیچکسی درکشون نمیکنه و احساساتشونو نمیفهمه. تا وقتی که به افرادی برسن تو زندگیشون که خلافش بهشون ثابت بشه.

و من خوش شانس بودم که دوستایی رو پیدا کردم که کنارشون تونستم خودم باشم و هیجاناتمو بروز بدم و مطمئن باشم درک میشم. و خوش شانس تریییین بودم که سجادو پیدا کردم. 

اون آقا روانشناسه میگفت یه پارتر خوب میتونه تمام الگوی های ذهنی اشتباهی که ما توی بچگی داشتیم رو از بین ببره و الگو‌های درست جایگزینشون کنه.

مرسی سجاد که اینکارو کردی باهام. منی که قبل از تو بود رو دوست ندارم. چون حالش خوب نبود. ممنونم که هم زندگیمو زیبا کردی و هم سلامت روانمو افزایش دادی عزیزدل من :***

نظرات 1 + ارسال نظر
سجاد جمعه 7 خرداد 1400 ساعت 15:10

عاشقتممم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد