She is talking

واسه حرفایی که جاش تو اینستاگرام نیست :>

She is talking

واسه حرفایی که جاش تو اینستاگرام نیست :>

عشقمی مامان :*

آقا من همیشه عاشق یکی از خاله‌هام بودم و بنظرم از هر نظر مادر خوبی بوده و خیلی وقتا فک میکردم مامان من به خوبیش نیست اصلا.

ولی با عقل الانم و اتفاقات اخیر و دیدن واکنش خاله و مامانم به موضوعات ثابت، متوجه شدم واقعا مامانم چقدرررر برام عزیزتره و چقدر حرفای درست تری میزنه و کارای بهتری میکنه.

مامان،

مرسی که نه سر من، نه سر هیچ بنی بشری تاحالا منت نذاشتی، حتی وقتی خیلی از خودت گذشتی. 

مرسی که نامزدیتو با اون یارو که میگفت حق نداری بری دانشگاه بهم زدی و با کسی ازدواج کردی که درس خوندن و کار کردنتو ساپورت کنه و این الگو رو برای من به وجود آوردی.

مرسی که انقدر دلت بزرگه. انقدر با عشق محبت میکنی به همه. به هممممه. 

مرسی که هیچ وقت از چیزایی که دست من نبوده ایراد نگرفتی. هیچ‌وقت قد و قیافه و صدامو مورد کوچکترین انتقادت قرار ندادی. من میدونم که دماغم زیبا نیست اما اینکه توی نوجوانی هربار بحث عمل بود یه عالمه ازش تعریف میکردی باعث شده الان انقدر حالم با صورت و بدنم خوب باشه.

مرسی مرسی مرسی که بهم حس عذاب وجدان نمیدی. (یک بار دادی ولی میبخشمت:دی)

خیلیییی دوست دارم. اگه ۱ درصدم شبیه تو باشم میشم بهترین مادر دنیا.

نظرات 1 + ارسال نظر
سجاد جمعه 7 خرداد 1400 ساعت 15:09

مرسی مامانش بابت این دختر

قربونت برم که

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد