She is talking

واسه حرفایی که جاش تو اینستاگرام نیست :>

She is talking

واسه حرفایی که جاش تو اینستاگرام نیست :>

so peaceful :>

اقااااااا من خیلی دلم میخواد خوابمو درست کنم و زودتر بخوابم و صبح زود بیدار بشم

ولی لعنتی نصفه شبا خیلی آرامش بخشه:(

, بعد من واقعا میتونم این مدلی زندگی کنم حداقل الانی که سر کار نمیرم ولی انقدر هرروز مامانم گیر میده که خودمم عذاب وجدان میگیرم و نمیتونم کنار بیام با اینه شبا به کارام برسم و صبحا بخوابم:(

نظرات 2 + ارسال نظر
تین سه‌شنبه 26 اسفند 1399 ساعت 15:40

اممم، من پیشنهادم اینه که دقیقا هشت ساعت خواب داشته باشی و ساعتش مشخص باشه. مثلا سه ی شب تا یازده ی صبح. ولی بهش پایبند باشی.
این بهتر میکنه اوضاع رو از لحاظ کاراییِ بدن و فکر کنم عذاب وجدانت از بین بره.
البته که زمانِ بدن-که وابسته به نور و آفتاب و شب و ایناست!-چون با شب بیدار موندن و صبح خوابیدن هماهنگ نیست بازم واسه همین میگن شب زود بخوابید صبح زود بیدار شید فکر کنم.

هااااا متوجهم. اینطوری هم میشه ولی بازم فک کنم باید تلاش کنم واسه زود خوابیدن :((( خودمم رها کنم مامانم رها نمیکنه اخه :دی

. سه‌شنبه 26 اسفند 1399 ساعت 10:48

من به نظرم شبا همیشه تایم ویست داره
بعد صبحا هم همون اندازه شب ساکت و خوبه
مثلا 7 صبح تا 11
من مثلا 2 میخوام 8 یا 9 بیدار میشم
ولی بازم فکر نمیکنم فکر تو هم اشتباه باشه الا

عاااا ماچ بهتتت. اخه خونه ما صبحا بهار و مامانم بیدارن برعکس شبا :)))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد