She is talking

واسه حرفایی که جاش تو اینستاگرام نیست :>

She is talking

واسه حرفایی که جاش تو اینستاگرام نیست :>

موضوع نداشتن وقته یا طمعکار بودن؟

یه پیج خیلی خوشگل اینستاگرام دیدم که حکاکی و منبت کاری روی چوب میکرد و خیلیییی دلم خواست اون کارو هم یاد بگیرم. بعد دیگه دادم درومد و غر زدم که اه ه ه ه ه  چراااا آدم فقط یک بار زندگی میکنه بابا من میخوام همه چیزارو امتحان کنم. میخوام هم معمار بشم هم طراح جواهر هم شیرینی پز و آشپز. میخوام موسیقی بزنم و لباس ببافم و گلدوزی کنم. میخوام نجاری یاد بگیرم  و حکاکی کنم و با بتن کارای دست ساز درست کنم . میخوام سفالگری با چرخ یاد بگیرم و لعاب و بعد ظرفای خوشگل درست کنم. میخوام یادبگیرم عروسک پشمی! درست کنم یا چراغ خواب ایزومتریک طراحی کنم با گرس هاپر.

اینجا بود که مامانم گفت خب تو میتونی معمار بشی ولی چند ماه از سال رو پروژه نگیری و به این کارایی که میخوای برسی!

نات ا بد آیدیا!

اگه بعدا که معمار شدم اونقدری با صفا باشم که پول بیشتر رو رد کنم تا به بقیه علایقم برسم.

نمیدونم چی میشه خلاصه. ولی من همه ی اینارو باهم میخوام:(

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد