She is talking

واسه حرفایی که جاش تو اینستاگرام نیست :>

She is talking

واسه حرفایی که جاش تو اینستاگرام نیست :>

یسسسس آیم سو بیزی

سالی که در پیشه واقعا مهم و سرنوشت سازه برام و باید خیلی کونمو جمع کنم. اگه شهوریور قراره مدرک زبان داشته باشم باید هر روز حداقل ۱ ساعت برای زبان وقت بذارم. از طرفی باید پورتفولیومو آماده کنم و این لعنتی یه قورباغه ی گنده است و نمیییتونم قورتش بدم هی!

مثلا یسری نمونه دیدم و یسری تصمیمات گرفتم برای اصلاحات. ولی شروع کار واقعی و انجام دادن اون اصلاحات واقعا سختمه. مثلا باید برم از پروژه ی ۳ سال پیشم رندر بگیرم. سختهههههه :))) غر دارمممممممممم

و وقتی اونو آماده کردم، باید رزومه و پروفایل لینکدین تهیه کنم و بفرستم برای شرکت های مختلف. و عین خر دنبال کار بگردم.

بعععد یه پکیج معماری هم تهیه کرده ام که باید اونو هم ببینم.

و برای اپلای هم تحقیق کنم.

حالا این وسط دلم میخواد موسیقی رو هم شروع کنم. مگه مرض داری دختر؟:)))))

تازه دارم روزی ۱ ساعتم ورزش میکنم و بعدش کل بدنم کوفته است و کاراییم کم میشه!

بعد یهو به خودم اومدم دیدم کلی پادکست باید گوش بدم خیلیییییی وقته کتاب نخوندم و از برنامه ام کاملا عقبم.

از طرفی به خودم میگم چیل کن بابا و لذت ببرو اینا ولی واقعا انقدر میخوام همه کاری بکنم که هر ورشو بگیرم یه ور دیگه ول میشه :))


نظرات 2 + ارسال نظر
تین سه‌شنبه 26 اسفند 1399 ساعت 15:42

عاقا تجربه ی کمِ من از مرتب ورزش کردن اینطوریه که اولاش واقعا خسته میشی و بعدش کارایی ت کمه و له ای.
ولی از یه جایی واقعا بدن عادت میکنه و حتی بعدش انرژی ت بیشتر از قبلشه.
حذف نکن این بچه رو :(

عهههه امیدوارم زودتر اونطوری بشه. اصلا دوست ندارم حذف یا کمش کنم واقعا حال میده بهم :>

مسلم سه‌شنبه 26 اسفند 1399 ساعت 02:17 https://paeizaan.blogsky.com/

سلام :)
کمتر ورزش کن که خیلی خسته نشی و بتونی به کارات برسی

اینم حرفیه :))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد