She is talking

واسه حرفایی که جاش تو اینستاگرام نیست :>

She is talking

واسه حرفایی که جاش تو اینستاگرام نیست :>

امروز فوق العاده

از همممممتون خیلی ممنونم. اول و بیشتر از همه از سجاد. که دیشب ۲.۵ ساعت خوابید و از روزای قبلش هم بییییی نهایت کمکم کرد. عاشقتم سجاد من

مرسی که توی لحظه‌ی مهم زندگیم کنارم بودید. ممنون که شریک شادی هام بودید. 

از نطر من شریک شادی ها بودن خیلی مهم تره از شریک غم بودن. امروز به قدری عشق دریافت کردم که باورم نمیشه این آدم‌های درجه یک دوستای منن. امیدوارم لیاقت این همه محبتتون رو داشته باشم.

دوستای دلیجانیم هنوز هم حتی نپرسیدن دفاعت چطور بود :))))) لذا متاسف و دل‌چرکینم که شام دفاعمو به اون‌ها میدم و نه به شما‌ها :))))). البته تینا میاد شامشو دریافت میکنه خداروشکر :))).

ماچ بهتون. قلبم از عشقتون پره و قدر محبتتونو میدونم. دوستتون دارم :*****

نظرات 2 + ارسال نظر
. شنبه 9 اسفند 1399 ساعت 18:01

دو هفته گذشت پست جدید بزار دیگه

تین شنبه 25 بهمن 1399 ساعت 16:56

میاد شامشو دریافت میکنه اینطوری به نظر میرسه که انگار پا میشم از اراک میام که شامِ دفاعتو دریافت کنم =))))))))))))))))))))))))))))))
و الی، تو خودت آدمِ درجه یکِ زندگیِ مایی *.*
و عاقا روزِ منم حتی امروز ساخته شد انقدر جذاب شروع شد :*
و یادم رفت بهت بگم که حواسم بود حتی دستبندتو با لباست ست کرده بودی =)))) خیلی حرکتِ نایسی بود :)))

خب انقدر دیر دارم جواب میدم که اومدی و برگشتی و منم اومدم و برگشتم:))))). ماچ بر تو عزیزدلم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد