She is talking

واسه حرفایی که جاش تو اینستاگرام نیست :>

She is talking

واسه حرفایی که جاش تو اینستاگرام نیست :>

my precious potterless

جزو چیز‌هاییه که خودم اتفاقی توی اسپاتیفای کشفش کردم و کسی بهم معرفیش نکرد و همین ارزششو برام چندبرابر میکنه.

بار اول گوشش کردم و بطور باور نکردنی ای خوب بود.

یک سال و خورده ای بعدش که میشه تابستون امسال، کارای طرح و طراحی فنی خیلیییی زیاد بودن برای اینکه خودمو مجبور کنم بمونم پای‌ لپ‌تاپ و هی نرم بیرون از اتاق و نخوابم و ... ، دوباره نشستم گوشش کردم و بعد تحویلام هم فیلمای هری‌پاترو دیدم و بسیار چسبید. الان دوباره نیاز دارم پای لپ‌تاپ بمونم، سعی کردم چندتا پادکست جدید پیدا کنم ولی هیچ‌کدوم مثل پاترلس نتونست یه جوری منو مجذوب کنه که گذر زمان رو متوجه نشم.

لذا با وجود اینکه فقط ۴ ماه از بار قبلی گذشته دوباره دارم گوش میدمش و از کیفیتش و بامزگیش کیف میکنم. :>

لذا اگه هری‌پاترو خوندید بدویید برید پادکست potterless رو گوش بدید و اگر هری‌پاترو نخوندید، دارید با زندگیتون چیکار میکنید؟؟؟

نظرات 1 + ارسال نظر
. چهارشنبه 8 بهمن 1399 ساعت 09:39

1- منم همچین حسی به فیلاسوفایز دیس داشتم ولی دارم سعی میکنم به جای هی رفتن اپیزود بعدی برم کتابایی که اون قسمت میگه ازشون رو بخونم یا گوش بدم
2- آخه 3 بار گوش میدن یه پادکستو؟؟؟؟؟
3- اگه کتابای حمله یکی از قدرتمندترین ویلن های تاریخ به یه دبیرستان و شکست خورد از دو بچه **** و هرماینی گرینجر() رو نخوندیم یعنی بده؟ تا نارسیلیون تالکین هست *****
4- البته بگم عاشق اسنیپم. اه الا خیلی گوگوله
5- دوست دارم شیطون کلک

آفرین آفرین.
اره آقا واقعا خوبه
ببین هیچ کتابی جای بقیه رو نمی گیره قطعا. و خیلییییی بده اگه هری‌پاترو نخونی و فقط به فیلمای بدش اکتفا کنی.
اسنیپ توی کتاب گوگول نیست اصلا :))) توی فیلما گوگولش کردن
منم دوست دارمممممم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد