She is talking

واسه حرفایی که جاش تو اینستاگرام نیست :>

She is talking

واسه حرفایی که جاش تو اینستاگرام نیست :>

به قول تینا این سال‌های آخری که ایرانیم خیلی جالبه. 

منم مدت زیادیه کتاب نمیخرم چون میدونم نمیتونم با خودم ببرمشون. مثلا پک کتابای انگلیسی هری پاتر از ۵۰۰ تومن تخفیف خورده بود شده بود ۲۷۰ تومن و با اینکه خیلی وسوسه برانگیز بود نخریدمش. 

ولی از اینا مهم‌تر روابطم با آدماست. قدرشونو میدونم. توی جمع زهرا اینا از ته دلم خوشحالم و سعی میکنم به خاطرم بسپرم اون جمعو. چون میدونم چیزیه که خیلیییی دلم براش تنگ بشه. و تقریبا تنها دوستاییم هستن که اصلا به مهاجرت فکر نمیکنن و قطعا ازشون جدا میشم. 

حنا یه چیزی بهم یاد داد. اینکه توی این جمعا به جای عکس گرفتن، ویس ضبط کنم. بی هوا و بدون خبر دادن. امشب یادم رفت ولی حتما شروع میکنم این کارو.

خودشونو نه ولی صدای خنده هاشونو میتونم با خودم ببرم هر جای دنیا که بخوام. ♡

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد