She is talking

واسه حرفایی که جاش تو اینستاگرام نیست :>

She is talking

واسه حرفایی که جاش تو اینستاگرام نیست :>

خوشا شیراز و

مامانم گفت بعد کرونا من و دوستام مجردی میخوایم بریم ویلای سهیلا اینا شمال.

منم گفتم بعد فارغ التحصیلی میخوام برم سفر. مامانم گفت حداقل بگو بعد کرونا. گفتم نه بعد پایان نامه حال میده که خودمون جشن فارغ التحصیلی بگیریم و یکم استراحت کنیم.

بعد مامان بابام بدون چانه‌ای اضافه راضی شدن و درباره اینکه کدوم شهر برم سفر صحبت کردیم و دیدیم شیراز توی اسفند احتمالا خوش آب و هوا باشه و مقصد بسیار مناسبیست ؛))

خداروشکر که میفهمن منو :***

نظرات 1 + ارسال نظر
یک شیرازی شنبه 20 دی 1399 ساعت 06:02

سلام قدمتون برچشم ولی اسفند معمولا شیراز تا نیمه اش سرده و در نیمه دومش شهرداری در حال آماده سازی معابر و اماکن توریستیه من باشم اردیبهشت رو انتخاب می کنم تا نیمه اش

سلام خیلی ممنووونم. اره اردیبهشت شیراز که حرف نداره منتها من اول اسفند فارغ التحصیل میشم و دوست داشتم بعد از اون برم سفر و شاید نتونم تا اردیبهشت صبر کنم :))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد