She is talking

واسه حرفایی که جاش تو اینستاگرام نیست :>

She is talking

واسه حرفایی که جاش تو اینستاگرام نیست :>

ای بابا :(

خب ظرفیت گرایش هارو ۴ تا اضافه کردن ولی توی رشته‌هایی که نمیخواستم. و شاید دیگه اضافه نکنن و احتمال اینکه ارشد مستقیم قبول نشم بیشتر شد. 

ته ته ته دلم میخوام بعد از دفاعم فول تایم زبان بخونم و روی پورتفولیوم کار کنم. اصلا از فکر کردن بهش انگیزه میگیرم. کاش مامانم اینا تا عید بتونن پول جور کنن یه خونه رهن کنیم تهران یا همخونه بشم با یکی. غریبه حتی اصلا مهم نیست. 

فقط دلم نمیخواد بمونم دلیجان و مجبور بشم برای کنکور ارشد بخونم :( به عنوان کسی که نمیخواد ارشد بگیره و احتمالا وسطش انصراف بده اگه بتونه اپلای کنه، نمیتونم حتی ذره ای انگیزه توی خودم جمع کنم برای درس خوندن :(((

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد