She is talking

واسه حرفایی که جاش تو اینستاگرام نیست :>

She is talking

واسه حرفایی که جاش تو اینستاگرام نیست :>

born a crime

وای وای وای ترور نوآ ، کمدین و مجری خیلیییی کیوت و بامزه کتابی نوشته درباره زندگیش و و کتاب صوتیش رو هم خودش خونده. دارم با لحن کیوت خودش نوشته‌های جذاب و خنده‌دار خودش درباره‌ی زندگی پرماجراش و آپاراتاید و جریان های تبعیض‌نژادی آفریقا‌ی شمالی رو میشنوم و کیییییییییف میکنمم. این یکی کتاب صوتی رو اگر خیلی التماس کنید براتون میفرستم :))))

نظرات 2 + ارسال نظر
آنی چهارشنبه 19 آذر 1399 ساعت 23:52

من از همین‌جا ابراز التماس می‌کنم :-B

آخجون برات میفرستم :))

. یکشنبه 16 آذر 1399 ساعت 22:32

بهش التماس نکنید منم میدونم کجاس بیاید به خودم بدید چاقاقی ردیف میکنم براتون

حقش بود کامنتتو پاک کنم :)))) مزاحم کسبی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد