She is talking

واسه حرفایی که جاش تو اینستاگرام نیست :>

She is talking

واسه حرفایی که جاش تو اینستاگرام نیست :>

دوزتان عجیبم

آقا تست mbti جالبه و درصدیش هم درسته ولی سپیده یه جوری بهش ایمان داره که هر اتفاقی مغایر با نتایج تست میوفته تعجب میکنه!

مثلا دیروز داشتم بهش میگفتم من هیچ وقت نتونستم با ریحانه صمیمی بشم وباش ارتباط برقرار کنم و همو نمیفهمیم اصلا. میگه آخه چرا ریحانه هم intj عه مثل شقایق که باهاش خوبی!

حالا یه عواملی خارج از این تست هم در نظر بگیری اشکال نداره خواهر من!

پی نوشت: این سری که رفتم تهران و بچه هارو دیدم یه مدتی با ریحانه دوتایی تنها بودیم و حرفی برای گفتن نداشتیم. یکم  ازمسائل خصوصیمون حرف زدیم. فک کنم دوتامون قصد داشتیم امتحان کنیم شاید با هم دوست‌ترشدیم. ولی حرفی زد که اونجا به روش نیاوردم ولی ازش ناراحتو دلگیرم و قبلا هیچ وقت ذره‌ای دوستش نداشتم و الان هم نخواهم داشت. 

نظرات 1 + ارسال نظر
. سه‌شنبه 7 مرداد 1399 ساعت 12:47

عهههه
بعدا بیا چغلی کن پیشم خواهرررر

بعله که میااااام :))))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد