She is talking

واسه حرفایی که جاش تو اینستاگرام نیست :>

She is talking

واسه حرفایی که جاش تو اینستاگرام نیست :>

من و ننه

سه روز پیش بحث مفصلی کردیم با مامانم درباره اسلام و دین و اینا. من برعکس همیشه خیلی خیلی صبرم زیاد بود در لحظه و بحثمون مهربون پیش رفت. و آخرش گفتم مامان همه ی اینا اعتقاده. اثبات شده نیست و هر کسی باید خودش ته دلش به یه چیزی ایمان داشته باشه. تا الان بیشترین تعداد آدم ها سر بحث های دینی و اعتقادی کشته شدن چون هر کی به خدای من اعتقاد نداره باید بمیره. ول کن . رها کن. بیا ارتباطات مادر دختریمون رو به این بحثای بی فایده تقلیل ندیم که من خسته شدم از اینکه تنها موضوع صحبت هامون شده این و اعصاب جفتمون خرد میشه اینطوری.

خلاصه از اون موقع روابط واقعا گل و بلبل و زیبا شده

و یکم دیگه صبر میکنم اگه همینجوری موندیم میام بهتون نصیحت میکنم که مکالمه ی درست و به جا کلید مشکلات آدمی با اطرافیانشه.

نظرات 1 + ارسال نظر
. پنج‌شنبه 22 خرداد 1399 ساعت 02:00

ای جونم:))))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد