She is talking

واسه حرفایی که جاش تو اینستاگرام نیست :>

She is talking

واسه حرفایی که جاش تو اینستاگرام نیست :>

مکالمه چیز خوبیست

خداروشکر دانشگاه رفتم باعث شد یکوچولوووو سلیطه ی درونم فعال بشه و بتونم خیلی جاها حرفامو بزنم. هم دیگه راحت تر ناراحتی هامو بیان میکنم هم عصبانیتم رو. البته بازم باید روش کار کنم چون خیلی حرفامو سرکوب میکنم هنوز :(

ولی مثلا دیروز مامانم هی چند بار گفت بیکاری بشین این جاشمعی هارو نقاشی کن. به جای اینکه اعصابم رو بگا بدم گفتم مامان اینکه هی میگی باعث میشه احساس کنم مجبورم اینکارو بکنم و عذاب وجدان میدی و دیگه حتی اگه انجام بدمم خوش نمی گذره 

ایشان هم پذیرفتند و دیگه نگفتند. خیلی هم زیبا


نظرات 1 + ارسال نظر
. شنبه 10 خرداد 1399 ساعت 12:55

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد