She is talking

واسه حرفایی که جاش تو اینستاگرام نیست :>

She is talking

واسه حرفایی که جاش تو اینستاگرام نیست :>

به تو چهههه؟

دیشب تو مهمونی یه کنکوری بود و گفت من میخوام فقط تهران بزنم

بلافاصله نظر دادن ها شروع شد و هر کس اسم یه شهر دیگم گفت که اینجام بزن. 

یاد اون دوران خودم افتادم که رتبمم اومده بود و میگفتم من میخوام برم دانشگاه تهران، مامان و بابا و دایی و زندایی و خاله و شوهرخاله ام اصراااار داشتن که اصفهانو بزنم. اصرارشون به قدری زیاد بود که اخرش میرفتم گریه میکردم برا خودم که بابا من خودمو نکشتم این رتبه رو بیارم که بگید برو اصفهان :/

نمیدونم چرا انقدر همه دوست دارن برا کنکوری ها تعیین تکلیف کنن :///

نظرات 2 + ارسال نظر
. شنبه 10 خرداد 1399 ساعت 10:42

من فقط تو انتخاب رشته
بابام اومد گفت از این و اون پرس و جو کرده
یه شب حرف زدیم اخرشام بهم گفت من به نظرم به روحیه تو معماری هم میخوره
همین شد که الآن پیش شمام

خب این زیبا بود واقعا
آخجون :**

اسکلت شنبه 10 خرداد 1399 ساعت 01:31 https://esqueleto.blogsky.com

مگه فقط کنکوریان؟ تا بوده کله‌ی اعضای فامیل تو کون ما بوده و در همه امور دخالت میکردن جز زندگی خودشون.
راستی من همون دانشگاه تهرانیم.آدرس عوض کردم.

آره ولی من شخصا بیشترین دخالتشونو سال کنکور دریافت کردم و خیلی اذیت شدم.
عه باشه مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد