She is talking

واسه حرفایی که جاش تو اینستاگرام نیست :>

She is talking

واسه حرفایی که جاش تو اینستاگرام نیست :>

سپیده امروز میگفت من میخوام سریال بوجک رو ببینم و منم سعی میکردم منصرفش کنم. چون مطمئنم با روحیه ی ملوس و رنگین کمان از کونش میزنه بیرونی که داره، بدش میاد و بعد میخواد بیاد غر بزنه و یک وقت خدایی نکرده ارزش والای بوجک یک اپسیلون برام بیاد پایین.

برو همون دنیای گامبالت رو ببین بابا  :)))

نظرات 5 + ارسال نظر
پرنیان جمعه 2 خرداد 1399 ساعت 23:42

سون رو که با هم دیدیم اصلا، پیشنهاد من بود مگه؟ من یادم نیست :دی

بتمن ها رو من گفتم ببینی؟ آقا یادم نیست جدی :)))

منم الان به شک افتادم ولی :)))
بیخیال بیا روبوسی کنیم دوست شیم

پرنیان جمعه 2 خرداد 1399 ساعت 17:56

ها میخوام ببینمش، چون با مهریار دوتایی میدیدیم و دیگه از یه جایی با هم ندیدیم ول شد
وگرنه میخوام ببینم

خب منطقی بود، پس جدیدا به پیشنهادام عمل نمیکنی :))))
منم خیلی اوقات پیشنهاداتو دیدمممم
هو ای مت یور مادر رو یه فصل دیدم (اینکه ادامه ندادم مشکل خودمه نه سریال :دی وگرنه میخوام ادامه ش بدم)
بوجک رو یه فصل دیدم
فیلم marriage story رو به خاطر تعریف تو دیدیم با مهریار
سریال the office رو به پیشنهاد تو شروع کردم.
دیگه دیگه
اهان frozen 1 رو من به پیشنهاد و البته زور =))) تو دیدم
بعله

ها یادمه مهریار دوسش نداشت.
واسه مربج استوری ایول :***
ولی خب ببین همین نصفه دیدنه هم اذیت کنندس. حس میکنم سریال حیف و میل شد رفت :))) آناهیتام سر همین شکارم ازش دیگه
فرورن رو واقعا دست و پاتو بستم
اوا داره یادم میاد بقیه فیلماتو هم :))) سون و گوتاکا و ممنتو و بت من ها کلا :(((
جدیدا هم لا کاسا د پاپل رو گفتی که واقعا قصد دارم ببینم هنوز زیاد ازش نگذشته
البته چون شرایطت خاصه میپذیرم.

پرنیان جمعه 2 خرداد 1399 ساعت 12:15

آشغااااال من میخوام ببینم بقیه شووو
تازه توام پیشنهادای منو اصلا انجام نمیدی

خب اگه میخوای ببینی میبخشمت :))))
پریییی من هری پاترو گیم آف ترونز و بریکینگ بد و مسترروبات و ... رو به میشنهاد تو خوندم و دیدمممم

پرنیان جمعه 2 خرداد 1399 ساعت 02:26

شت چه عصبانیییی
اقا منم نصفه دیدم بوجکو
به منم انقدر حس منفی داری؟ :))

یادم نبود
الان گه گفتی آره :)))

. چهارشنبه 31 اردیبهشت 1399 ساعت 13:23


دنیای گامبال چیه ؟؟؟

سرچش کن شمایلشو ببین فقط

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد