She is talking

واسه حرفایی که جاش تو اینستاگرام نیست :>

She is talking

واسه حرفایی که جاش تو اینستاگرام نیست :>

^_^

دیروز روز خیلیییییی خوبی بود

چون باهات سر کلاس کشتی انگشتی بازی کردم

چون با حسام صبحونه خوردیم 

چون بهار بهم گفت دلم برات تنگ شده

چون کل مسیر امروزو باهم حرف زدیم و بازی کردیم و شوخی کردیم و خندیدیم

چون عادل فردوسی پور رو دیدم و بزرگ ترین لبخند رو بهش زدم 

چون بعدش دور هم نشستیم و اسپای بازی کردیم

چون خوشمزه ترین و ارزون ترین و اولین جیگرکی تهرانم رو تجربه کردم کنار شماهایی که دوستتون دارم

چون تینا خندید و بغلم کرد و گفت چقدر بامزه شدم

چون پریا بهم پیام داد

چون قسمت جدید سریال جدابم اومد و دیدمش

اشتباه شد دیروز فقط خیلیییی خوب نبود 

فوق العاده  بود

نظرات 1 + ارسال نظر
. جمعه 19 مهر 1398 ساعت 19:16

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد