She is talking

واسه حرفایی که جاش تو اینستاگرام نیست :>

She is talking

واسه حرفایی که جاش تو اینستاگرام نیست :>

چرا در گنجه بازه؟

خب بیام یکم افکارمو خالی کنم اینجا

به عنوان مثال:

چرا عروس سر سفره ی عقد میگه با اجازه ی بزرگتر ها بله؟ به بزرگترها چه؟ 

چرا گرفتن حق طلاق انقدررررر عجیب و غریبه که بعضی خانواده ها حتی از درخواستش هم خجالت میکشن؟ کما اینکه حتی درخواست کردنی هم نیست! 

چرا مرد سالاری از مغز مادر من بیرون نمیره. یبار داشت زن هارو میکوبید میگفتم مادر من به مرد و زنش نیست و به ادمش ربط داره و فلان. بعد گفت راست میگی مثلا خاله ات که انقدر خوب زندگیشو جمع کرده از صدتا مرد هم مردتره :/// 

چرا من انقدر دارم کتاب نمیخونم؟

چرا گریس رو زدن کشتن و تام عزیزم رو اونقدر غمگین کردن؟

همینا بود فک کنم

تا افکار مغشوشی دیگر بدرود

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد