She is talking

واسه حرفایی که جاش تو اینستاگرام نیست :>

She is talking

واسه حرفایی که جاش تو اینستاگرام نیست :>

سر جلسه امتحان کنار هم نشسته بودیم و هربار یکی برمیگشت یواش به اون یکی میگفت سوال فلان و اون یکیم یواش جوابشو میداد،

مشغول نوشتن بودیم که روشو سمتم کرد و منم فک کردم میخواد سوال بپرسه ازم ، 

ولی آروم گفت دوستت دارم، چند ثانیه تو چشمای متعجب و خوشحالم نگاه کرد و دوباره سرشو انداخت پایین بقیه ی امتحانش رو نوشت .

فوق جذاب نیست این آدم آخه؟  ♡.♡

پ.ن : امروز خوشحال ترین امتحان عمرمو دادم،  برای اولین بار با یار جذابم تقلب کردم که خیلی دلچسب بود. همچنین امروز ۱۴ ماهمون شد ♡

نظرات 2 + ارسال نظر
. سه‌شنبه 21 اسفند 1397 ساعت 09:34

چقدر این ذوق کردنتو دوست دارم خداااا

عزیزدلمیییی (قلب)

. پنج‌شنبه 27 دی 1397 ساعت 22:13

ای جون دلممممممممم. تو از تقلبم اینقده ذوق میکنی. جذاب نیست جدن ؟؟؟؟؟؟

قربونت برم من اخههههه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد