She is talking

واسه حرفایی که جاش تو اینستاگرام نیست :>

She is talking

واسه حرفایی که جاش تو اینستاگرام نیست :>

روزهای خیلییییییی زیبا

امروز

رفتم دانشگاه سر کلاس و خوب گوش دادم

با دوستام وقت گذروندم

حدود سه ساعت کار کردم

حدود دو ساعتم برای اسکیس تمرین دستی کردم

فردا

برای صبحونه با یار میریم بیرون

بعد میریم پینگ پونگ بازی میکنیم

کلاس رویت ثبت نام خواهم کرد

کلاس دانشگاهمو میرم

حدود سه ساعت دیگه  کار میکنم

و اگه جور شد شب فیلم میبینم

.

.

.

میدونستید عاشق اینم که انقدر سرم شلوغه؟ خدایا شکرتتتتت

نظرات 3 + ارسال نظر
پرنیان چهارشنبه 16 آبان 1397 ساعت 16:52

کلاس رویت؟

بله

دخترمعمولی سه‌شنبه 15 آبان 1397 ساعت 10:35 http://mamoolii.blogsky.com

از وقتی یادم میاد زندگیم یه چیزی تو همین مایه ها بوده :دی

وای چه جذاااااااب اخههههه

M R سه‌شنبه 15 آبان 1397 ساعت 00:15

ولی من عاشق اینم که همیشه در تنهایی و خلوت باشم.

همیشه اخه؟ :/ وا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد