She is talking

واسه حرفایی که جاش تو اینستاگرام نیست :>

She is talking

واسه حرفایی که جاش تو اینستاگرام نیست :>

!

یک بار از خونه که میخواستم راه بیوفتم سمت تهران، کارت دانشجوییم رو جا گذاشتم و همون لحظه ای که نشستم توی اتوبوس، متوجهش شدم و از اتوبوس پیاده شدم. هنوز راه هم نیوفتاده بود حتی

حالا خانواده سه روزه، روزی حداقل ۵ بار یادآوری میکنه که کارت هامو چک کنم ، کارت هامو یادم نره، کارت هامو بردارم، کارت هامو جا نذارم و کارت هام رو بذارم تو ساک 

اَی خِدااااا

نظرات 1 + ارسال نظر
Snowgirl جمعه 30 شهریور 1397 ساعت 00:56 http://snowgirl-snow.blogsky.com

تو این جور مواقع ، من دوباره یادم میره برشون دارم: D

تو مواقعی که خیلی یادآوری میکنن؟ من جرات ندارم! اگه دوبار یه چیزو جا بذارم قطعا بیچارم میکنن :)))*

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد