She is talking

واسه حرفایی که جاش تو اینستاگرام نیست :>

She is talking

واسه حرفایی که جاش تو اینستاگرام نیست :>

درگیری هام!

وضع کشور و مملکتم رو که میبینم از همیشه بیشتر دلم میخواد از ایران برم ولی قلبم میگه الان که کشورت نیاز داره بمون و بی وفا نباش . جوونای ما نباید برن . باید بمونن و در کنار هم تلاش کنن تا کشور آزاد شه

بعد مغزم میاد میگه که هیچکی قرار نیست بذاره تو به مملکتت کمک کنی 

بعد قبلم یکم راضی میشه میگه حداقل برو و تکنولوژی های خفن و جدیدشون رو یاد بگیر و برگرد کشور خودت و حداقل یه خونه بساز که تو وقت زلزله انقدر راحت آوار نشه رو سر ساکنانش

بعد مغزم هشتگ میزنه #کاوه_مدنی

و قلبم سکوت میکنه

:(

نظرات 3 + ارسال نظر
لی جمعه 31 فروردین 1397 ساعت 16:29

من مخالف حکومت، حجاب، آخوند و اینجور جماعت هستم ، ولی در کل منظورم این بود تحت تاثیر القائات نباشیم

مگه من تحت تاثیر القائاتم؟ شما از کجا میدونی؟

لی جمعه 31 فروردین 1397 ساعت 11:56

در مورد اون پسره که دزدی کرده بود، نمیدونم چرا فکر میکنی قاضی های دادگستری ما ی مشت آدمهای خونریز و وحشی هستن که رحم و مروت ندارن و چیزایی که ما می فهمیم رو اونا نمیفهمن، به نظرم خیلی انصافشون از من و تو بیشتره. در مورد کاوه مدنی هم چقدر میدونی؟ نمیخوام متهم کنم یا چیزی اون آقا رو، ولی من و تو هیچی از جریان پرونده و روند بازجویی های اون آقا و محیط زیستی ها نمی دونیم. هزاران هزار نخبه همین الان دارن تو این کشور کار میکنن که کسی کاری باهاشون نداره. چون ریگی تو کفششون نیست. خلاصه اینکه اسیر تبلیغات و رسانه نباید باشیم.
خانواده ی من نظامی بوده، اقوام نزدیکم قاضی بودن ، اینقدر هر روز برای امنیت این مملکت آدم کشته میشه که حد نداره. تو رسانه دقیقا جای شاکی و متشاکی داره عوض میشه.

خب من به انصاف خیلی هاشون اعتقاد ندارم. نظر خود من اینه. به نظر من اونایی که جنایت های بزرگ میکنن و بزرگترین خلاف ها ازشون سر میزنه به سزای اعمالشون نمیرسن و هیچ عدالتی وجود نداره!

لی جمعه 31 فروردین 1397 ساعت 00:35

مشکلی که هست ما زیادی تحت تاثیر تبلیغات و مثلا رسانه ها هستیم.

از چه نظر؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد