She is talking

واسه حرفایی که جاش تو اینستاگرام نیست :>

She is talking

واسه حرفایی که جاش تو اینستاگرام نیست :>

سپیییییید :))

یدفه بیاد کلی فحش بده و بگه کجاییییییی؟ پاشو بیا دیگه 

بعد قرار بذارید فردا نهارو با هم بخورید و کلی باهم گپ بزنید تا عصر

بلکه رفع دلتنگی شه :>

دلم تنگ شد برای اینکه تو اتلیه باشیم و صدات بزنم سپیییییییید

یا سر کلاس حقیر باشیم و ذوق کنیم با هم و هی شگفت زده بشیم

یا بشینیم تو سلف روبروی هم و من هی سعی کنم تند بخورم تا بهت برسم و اخرشم تو باید کلی منتظر وایسی تا غذام تموم شه

بعد با هم بریم آینه ی عادل

هی تو در رفت و امد اتلیه پشت و جلو باشی و هی بم بگی بیا اتلیه جلو بشین

با هم بشینیم تو اتوبوس خوابگاه

تو بگی کلیی اهنگ خوب پیدا کردم

منم بگم عهههه بدو برام بذار . بعدم وسطاش خوابم ببره :))

هی سپید

یکی از زیبایی های دانشگاه خودتی :>

نظرات 1 + ارسال نظر
lee پنج‌شنبه 16 فروردین 1397 ساعت 03:23 http://hybrid.blogsky

خیلی باحالی ، ی نفس 10 صفحه از وبت رو خوندم ... همین صفحه ی اول گفتم تهران درس میخونه قطعا .. هی رفتم و خوندم و دیدم بعله ...

عهههههه مرسییی لطف داری :>

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد