She is talking

واسه حرفایی که جاش تو اینستاگرام نیست :>

She is talking

واسه حرفایی که جاش تو اینستاگرام نیست :>

منتهای حرص خوری

بدترین کتابی که خوندمو با نفرت تموم میکنم

از داییم ناراحت میشم که کتابو داد دستم و گفت خیلیییی قشنگه و عاااااالیه 

از زنداییم ناراحت میشم که گفت من خوندم خیلیییی قشنگ بود ولی بیشتر به درد شما جوونا میخوره

از این افکار متحجر و مزخرفشون عقم میگیره 

تا اخرش خوندم که بهشون بگم. بگم خوندم و بنظرم خیلی مزخرف بود! 

کاش میتونستم بهشون بگم چقدر افکارشون سطحی و چیپ و بی ارزشه

دلیل عصبانیتم از این کتابه نیست! یه کتاب مزخرف بود که یه روزمو و تلف کرد و تموم شد

دلیل عصبانیتم اینه که حس میکنم بهم توهین شده! با توصیه ی این حجم از چرندیات بهم به شخصیت و سطح شعور من توهین کردن

شاید این کتاب در حدشون هست و خوشحالن باهاش

من اما واسه حد پایینشون متاسف شدم

واسه اینکه منو هم تا این حد پایین اوردن متاسف شدم

حتما یچیزی بهشون میگم ! با یه لحن منطقی ولی حتما میگم که خیلی کتاب بدی بود!

نرجس شکوریان فرد

برای مغز نخودیت و همه ی اونایی که مثل تو فکر میکنن هم متاسفم!

جالب اینجاست که کتاب دختر شینا که خاطرات واقعی  یه همسر شهیده اصلا اصلا شبیه اون فرزند شهید تو کتاب تو نیست! مغزت پوکه 

پوک

پوک

نظرات 2 + ارسال نظر
تین چهارشنبه 8 فروردین 1397 ساعت 07:38

داشتم فکر میکردم کاش میشد یه ایمیلی چیزی ازش پیدا کنی
طولانی برینی بهش
ولی حس کردم ارزش همونم نداره
دقیقا تو کل پستات واسه این کتابه هی به زن بودن عه نویسنده فکر میکردم و حالم بد و بدتر میشد
لعنت بهش واقعا ابله :/

پیشنهاد جالبیه ها! شاید بگردم دنبالش :)))
جدن لعنت بهش :/

احسان چهارشنبه 8 فروردین 1397 ساعت 01:40

اینا از نسل همون تشت شیر هستن.
البته اینایی که گفتی برا خودشون یه عقیدست و برای طرف محترم، اما وقتی که یه جامعه رو مجبور کنن این شکلی فک کنه و رفتار کنه، خوب نمیشه‌. مخصوصا که انگیزه های سیاسی پشت قضیه باشه.
اینا علی الخصوص از زن جماعت میترسن تا رشد فکری کنه، قضیه دختران خیابان انقلاب رو دیدی دیگه‌. خار شده تو چشمشون.
یا قضیه استادیوم ....
واقع باید گریست به حال این مملکت.

کاملا موافقم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد