She is talking

واسه حرفایی که جاش تو اینستاگرام نیست :>

She is talking

واسه حرفایی که جاش تو اینستاگرام نیست :>

زندگیه و مجله جدولش :دی

یبار یه کلیپی دیدم

دو تا مرد پنجاه ساله بودن که اولی سیگاری بود

بعد دومیه برمیگرده به اولی میگه : ببین رفیق، تو از 20 سالگی شروع کردی به سیگار کشیدن. اگه روزی فلان قدر نخ کشیده باشی میشه ماهی فلان قدر و در سال میشه انقدر و در 30 سال میشه اونقدر ، بعد هر نخ سیگارم اگه انقدر پولش باشه، ضربدر تعداد سیگارایی که کشیدی.... ممم .... با این پول میتونستی یه پورشه بخری!

اولی هم برمیگرده بش میگه: تو تا حالا سیگار نکشیدی نه؟!

دومی میگه نه!

اولی میگه پس پورشه ی تو کجاست؟!!!!!!

***

من یه عادت بدی پیدا کرده بودم! 

مثلا وقتی زیاد شکلات هیس میخوردم، میگفتم من اگه ماهی 20 تاشو بخورم میشه 20 هزار تومن و در سال میشه 240 تومن!

یا وقتی مجله جدول میخریدم میگفتم خب الان 3500 دادم واسه دو تا مجله و اگه ماهی  n تا مجله بخرم در سال میشه ...

یا حتی این حساب کتابو با سیب زمینی و پنیر های عادل و املت های زیرج هم میکردم! 

از وقتی این کلیپ رو دیدم حس کردم خیلی کار بیخودی می کردم! اصلا ادم باید پول خرج کنه واسه دوست داشتنی هاش! حتی اگه سالی 200 هزار تومن شکلات بخوره ! زندگی با یه عالمه پول ولی بدون شکلات و جدول و املت چه فایده داره؟! 

و نکته جالبتر اینه که حتی اگه از این ها هم بزنی ، نمیتونی اون پولو پس انداز کنی!

تنها راه پس انداز پول اینه که از اول یه مقدارو برداری! و با بقیش خوش بگذرونی :دی

پی نوشت: قول میدم دفعه بعد کلیپارو با دقت بیشتری ببینم تا بجای کلمه های : انقدر و اونقدر و فلان قدر چند تا رقم درست بگم! :دی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد