She is talking

واسه حرفایی که جاش تو اینستاگرام نیست :>

She is talking

واسه حرفایی که جاش تو اینستاگرام نیست :>

کلکسیون!

کلکسیون جمع کردن یکی از کارهای بامزه و خیلی لذت بخشه که هر کسیم میتونه انجامش بده

یه جور تفریح که هیچ وقت متوقف نمیشه

یه جور دفترچه خاطرات از گذشته

یه جور آلبوم عکس از عزیزانت

یه جور انباریِ محبت

هدیه دادن به یه کلکسیونر چقدر راحته! 

و این که بقیه به کامل کردن کلکسیونت کمک کنن چقدر لذت بخشه :)

فک کنید شما یه کلکسیون جمع میکنید و عزیزانتون هم اطلاع دارن و هی واستون میخرنش به مناسبت های مختلف یا حتی بی مناسب :) کلا که خیلی کیف داره

اینا رو گفتم که متقاعدتون کنم بیاید کلکسیون جمع کردن رو شروع کنیم! از امروز! یه چیزی انتخاب کنیم و شروع کنیم به جمع کردنش و به بقیه هم بگوییم:)

من خودم دارم کلکسیون " ماگ" جمع میکنم!  دلم برا ماگای قد و نیم قد و متفاوت و گوگولیمم قنج میره همش ! :>

نظرات 1 + ارسال نظر
پرنیان جمعه 31 شهریور 1396 ساعت 02:16

منم فعلا به همون کارت بسنده کردم :دی

عه عه عه منم یادم رفت کارتو بنویسم کههه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد