She is talking

واسه حرفایی که جاش تو اینستاگرام نیست :>

She is talking

واسه حرفایی که جاش تو اینستاگرام نیست :>

جو مرا میگیرد

فیلم lion رو دیدم و جو گیر شدم که برم خارج و بعدش یه بچه از ایران به سرپرستی قبول کنم :))))

جالب نیست ؟

نظرات 3 + ارسال نظر
دخترمعمولی چهارشنبه 28 شهریور 1397 ساعت 15:55 http://mamoolii.blogsky.com

آره. آلمانن. البته الان بچه هه بزرگ شده. فکر می کنم ۲۰ سالش اینا هست. جالبه که هیچ وقت بهش نگفتن که بچه ی خودشون نبوده ولی خودش هم میدونه. شاید چون قیافه اش خیلی فرق داره. من ندیدمش ولی اونی که میشناختشون می گفت بچه هه رو وقتی خیلی کوچیک بوده ورداشتن. بعد که بزرگ شده مثل اینکه یه چیزی شده تو مایه های جنوبی ها. کاملا سبزه. در حالی که خانواده ای که ورش داشتن اصلا این طوری نیستن و کاملا سفیدن. بچه هه هم هیچ وقت نگفته که چطوری فهمیده یا مثلا بحثی راه بندازه. اصلا هم نمی دونن دقیقا کی فهمیده. یعنی این طوری نبوده که یه روز بیاد بگه من سرراهی بودم. اما خب خودش متوجه شده دیگه. الان دارن زندگیشونو می کنن :)

چقدر جالب! کار خیلی خوبیه خدا خیرشون بده ♡♡♡

. چهارشنبه 28 شهریور 1397 ساعت 14:37

نه

عههههه :(

دخترمعمولی چهارشنبه 28 شهریور 1397 ساعت 11:01 http://mamoolii.blogsky.com

فیلمه رو ندیده ام ولی یکیو میشناسم این کارو کرده :)

عه آلمانن؟ راضین؟ کار جالبی میتونه باشه جدا !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد