She is talking

واسه حرفایی که جاش تو اینستاگرام نیست :>

She is talking

واسه حرفایی که جاش تو اینستاگرام نیست :>

that OCD workaholic bitch

گلبو اینجوریه که: بله امروز تحویل داریم و منم همین امروز قراره تازه فایلاتو ببینم و هر ایراد کسشری به ذهنم برسه بگم اصلاحش کنی و اصلا غصه نخور یه دو ساعت متمرکز بشینی پاش تمومه فقط من وسطش ۵۰ بار صدات میکنم و اگه هندزفری تو گوشت باشه قاطی میکنم و ازت میخوام ۱۰ تا کار دیگه هم همزمان انجام بدی و اگر نرسیدی امشب باید بشینی پاش چون قرار بود امروز فایلا رو تحویل بدیم تازه و به من ربطی نداره که امشب بلیط داری بری خونه من که ساعت ۴ امروز گفتم شب باید اینا تموم بشه پس دیگه مشکل خودته که لپ‌تاپ نداری و هیچ کسم غیر از تو نمیتونه فردای تعطیلشو بشینه پای اینا و ازت تشکرم که نمیکنم هیچی، کلی هم طلبکارم ازت که امشب فایلا رو نمیرسونی دیگه نهایتاااا فردا تا قبل ظهر وقت داری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد