She is talking

واسه حرفایی که جاش تو اینستاگرام نیست :>

She is talking

واسه حرفایی که جاش تو اینستاگرام نیست :>

غر های بیییییییییشتر :دی

همین دختر خاله ۱۸ ساله هه هست ؟ که داره ازدواج میکنه...

خالم خبرشو به داییم داده ،(یادتونه گفته بودم یه دایی متحجر د  ارم که یه کتاب مزخرفی بهم داده بود و چقدر سر کتابه غر زدم ؟)بعد داییم گفته : عههههههه راست میگی؟ منم خودم میخواستم یکی رو بفرستم خواستگاری اتفاقا! طرف بهم گفت یه دختر چادری تو فامیلتون برام پیدا کن...

خلاصه که من فکر میکردم این داییم که تحصیل کردست و استاد دانشگاه بوده و خودشم با خانومش توی دانشگاه آشنا شده و سنتی ازدواج نکرده میاد و مخالفت میکنه با این ازدواج احمقانه ی پیش رو

نگو سنت و تحجر تا اخرین سلول های خاکستری مغزم میسوزونه

.

ایرج میرزا صد سال پیش گفته:

خدایا کی شوند این خلق خسته

ازین عقد و نکاح چشم بسته

.

وای یعنی صدهزار بار شکر که مامانم مثل این خواهر و برادرش نشد ! 

.

وقتی میگم فامیل بابامو بیشتر دوست دارم واسه اینه که توی مهمونی خونه ی عموم ، بین عموهای پیرم، بابام، داماد عموم بحث اینه ‌که حجاب نباید اجباری باشه 

اونوقت ازینور یه دایی و خاله دارم در همین حد تباه! که ایرج میرزا یه قرن پیش ازشون جلوتر بوده :)))))

خدایاااااا اعصاب منو قوی کن از دست اینا 

‌.

من تا خود روز عروسی دخترخالم قراره از این تریبون غر بزنم براتون :دییییییی

نظرات 2 + ارسال نظر
احسان پنج‌شنبه 25 مرداد 1397 ساعت 11:01

این قضیه ازدواج دختر خالتون رو خوندم
واقعاااا حق دارید از ته دل حرص بخورید
آخه سنتی هم سنتی های قدیمی!
پدر مادر من 35 سال پیش حداقل یه نیم ساعت با هم صحبت کردن
اینا که اصلا حرف نزدن با هم خو
اونم 10 سال اختلاف سنی؟؟؟ تو این دوره زمونه که شکاف نسلا خیلی بیشتر شده
خیلی مسخرست

+خدا صبر بده بهتون :((

بعدم ۳۵ سال پیش تقریبا همه هم فاز بودن! مثل الان نبود که
چی بگم والا
ممنونم

. پنج‌شنبه 25 مرداد 1397 ساعت 09:33 http://fidgety.blogsky.com

نمیخوام نسخه تباه بودن ازدواج زود رو برای همه بدم ولی اینکه خانواده چنین سنتی داشته باشه واقعا تباه در تباهه.
در مورد شما هم این جالبه که نسخه خانواده پدری بهتر از نسخه خانواده مادریه.

این یدونه ازدواج اصلا از همه ی ازدواج های فامیل مسخره تره :/

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد