She is talking

واسه حرفایی که جاش تو اینستاگرام نیست :>

She is talking

واسه حرفایی که جاش تو اینستاگرام نیست :>

بلند بلند فکر کردم و غر زدم. برای خودمه بیشتر.پیشنهاد میکنم نخونید

میدونم خیلی دارم غر میزنم

ولی وقتی تو وبلاگم یچیزی رو مینویسم احساس میکنم دارم حرفامو بلند به همه میزنم و بخاطر همین خیلی اروم میشم !

اگه حال ندارید شما نخونید :))))

.

بطرز عجیبی توی کل فامیل هیچ کس اندازه من داره حرص نمیخوره!!!

اصلا نمیدونم چرا

من وقتی میشنوم یه دختر و پسر رو میخوان بدون شناخت درست و حسابی بزور بهم قالب کنن خیلییییی ناراحت میشم

شاید دلم میسوزه بخاطر همه ی حس هایی که هیچ وقت تو زندگیشون نمیتونن تجربه کنن!!!

وبلاگ یه خانومی رو میخوندم قبلا، خودش خوب بود ،شوهرشم مرد خوبی بود و کنار هم خوب زندگی میکردن. ولی خیلی حسرت اینو میخورد که هیچ وقت تو زندگیش عشق رو تجربه نکرده. همش داشت فکر میکرد چه جوری باید باشه، چه حسیه، چه شکلیه، 

ازونجا بود که دلم خیلییییی سوخت 

برای همه ی مردا و زنهایی که ازدواج میکنن ولی هیچ وقت عشق رو تجربه نمیکنن

برا همین سر ازدواج های سنتی خیلی غصه میخورم

هی میگم وای نکنه اینا هیچ وقت عاشق هم نشن؟ نکنه هیچ وقت حس نکنن با همه ی وجودشون همو دوست دارن؟ نکنه همو یکم دوست داشته باشن و هیچ وقت بیشتر از اونو تجربه نکنن تا اخر عمرشون!

بعد دلم میسوزه 

برا همین 

وقتی یک مورد ازدواج سنتی (و در این مورد حتی احمقانه) توی نزدیکان خودم میخواد اتفاق بیوفته خیلیییی حرص میخورم. نه اینکه دلم بخواد الان دختر خالم بگه نه من ازدواج نمیکنم تا خودم عاشق کسی بشم. نه اینکه همه باید اون کاری که من درست میدونم رو انجام بدن، ولی دلم میخواد تا جایی که میشه اون ادمایی که میخوان سنتی ازدواج کنن همو بشناسن. دلم میخواد تا جایی که میشه بهم بیان. شخصیتاشون به هم بخوره

فقط و فقط بخاطر اینکه خیالم راحت باشه که بعد ازدواج شانس عاشق شدنشون بیشتر میشه. فقط و فقط چون دلم میخواد خوشحال زندگی کنن نه معمولی.

من تو فامیل دارم از همه بیشتر حرص میخورم

شاید چون از همه بیشترعشق رو تجربه کردم . شاید چون از همه بیشتر دلم میسوزه که ادما نتونن خوشحالی های منو تجربه کنن. 

ولی دیگه از حرص خوردنم خسته شدم

دختر خاله ی من ، پدر و مادر داره. سه تا خواهر بزرگتر داره با دو تا شوهر خواهر .خودشم که عقل و شعور و قدرت انتخاب داره

پس با این خانواده ی بزرگ و این همه مغز (متفکر!) جایی برای حرص خوردن من نیست

من دیگه حرص نمیخورم

دیگه دخالت نمیکنم

من و مامان و بابام هر سه تامون گفتیم که بیشتر صبر کنن و بیشتر مشورت کنن و بیشتر همو بشناسن

ولی خب انگار آینده ی دخترشون انقدر ارزش نداره

دخترخاله ی عزیزم، از ته قلبم امیدوارم این خواستگارت خیلی آدم خوبی باشه، خیلی شخصیت هاتون به هم بخوره و خیلی همو دوست داشته باشید

میدونم که اگه یوقت حالتون کنار هم خوب نباشه من هزار بار میمیرم و صد برابر این یک ماه گذشته حرص میخورم، 

چند بار به هر کی گفته "ایشالا که خوشبخت بشن " گفتم که با ایشالا و ماشالا که نمیشه همچین تصمیمی رو گرفت

ولی منم فقط میتونم همینو بگم:

ایشالا که خوشبخت بشین

:(((

(قراره مثلا دیگه حرص نخورم ولی خودم میدونم که ممکن نیست)


نظرات 1 + ارسال نظر
. پنج‌شنبه 25 مرداد 1397 ساعت 09:43 http://fidgety.blogsky.com

مثل این پیرمردها شروع کردم به پند و اندرز حال بگذریم خودم بهش بیشتر نیاز دارم خخخ
اما چند نکته
خودت بیشتر از همه عشق رو تجربه کردی؟؟؟؟؟؟منظورت دفعات که نیست؟؟ با وجود اعتقاد به عشق ولی معمولا (نه همیشه) عشق یه پدیده تکراری نیست که این وزا همه صبح عاشق و شب فارغ اند.
هرچقدر ازدواج سنتی برام فهمشم ترسناکه ولی این دوستی و شناخت های امروزی رو هم برای اشنای طرف مقابل کامل نمیبینم که جدایی های این دست ازدواج ها دلیل قانع کنندشه
در مورد حرص خوردنت هم حرص نخوره مشاوره لازم رو به دختر خاله ت بده و تمام چون تهش هیچی نیست جز بهم ریختگی الکی و اعصاب دردی بی حاصل

نه نه منظورم دفعات نیست منظورم رابطه ی الانمه
یبار بخدا تجربش کردم فقط :)))
اون صبح عاشق و شب فارغ لابد واسه اینان که تو یه نگاه یهو عاشق میشن! که من بهش اعتقاد ندارم و بنظرم باید ریز ریز طرفتو بشناسی و بعد بهش علاقه مند بشی
اره این دوستی های امروزی هم بنظر من تو جریان درستی نیستن
و درباره جدایی ها. بنظرم یچیزی که هیچ وقت هیچ جا بهمون یاد ندادن اینه که چطوری عاشق بمونیم!فیلما و کتاباهم حتی درباره اینکه که چطور دو نفر عاشق میشن ولی خو بنظرم چطور عاشق موندن خیلی مهمه. یعنی مثلا شاید یه زوج کاملا مناسب باشن برا هم ولی خو بلد نباشن با هم کنار بیان . بعد یه مدتم جدا شن
به دخترخالم همچین حرفایی بزنم که خالم میکشه منو :)))))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد