She is talking

واسه حرفایی که جاش تو اینستاگرام نیست :>

She is talking

واسه حرفایی که جاش تو اینستاگرام نیست :>

عنوانم نمیاد

سریال this is us رو که دیده بودم یه جای گنده ای تو قلبم برای سیاه پوستا باز شد

تا قبلش حتی ملاک زیبایی رو نداشتن بنظرم متاسفانه

ولی بعدش متوجه شدم چقدرررر میتونن زیبا باشن سیاه پوستا 

بعد ناراحت بودم که توم فرهنگ سازی نشده بود این موضوع 

البته شاید طبیعی باشه چون توی کشور ما نیستن

ولی حداقل کاش توی بچگیم یه عروسک با پوست سیاه برام می گرفتن تا یاد بگیرم دوستش داشته باشم

یادم باشه بعدا برای بچه ام اینکار رو انجام بدم :>

نظرات 2 + ارسال نظر
. پنج‌شنبه 18 مرداد 1397 ساعت 14:13

حالا شما جذب نشو
ولی لامصبا خیلی خوبن سیاه پوشتا
من خیلی وقته دوسشون دارم مخصوصا لحجشون
فوق العادس

:)) منظورم این بود که بنظرم الان attractive میان ولی قبلا همش میگفتم اخه این یارو چی تو این دیده که ازش خوشش میاد :دی
شِیم آن می

پرنیان پنج‌شنبه 18 مرداد 1397 ساعت 10:29

ولی اگه من بخوام بین یه مرد کره ای، ژاپنی یا چینی و یه مرد سیاه پوست یکیو انتخاب کنم سیاه پوستو انتخاب میکنم، یعنی مردهاشون زیباترن به نظرم

واقعا زیباعن هااااا
یعنی قبلا این زیبایی رو نمیبینپ ولی الان کاملا میتونم بهشون جذب شم :>

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد